NEW YORK CITY ;)

HELLO .

Blir ett litet inlagg innan laggdags . Nar vi val har tid till datorn har sa blir man helt galen for for det mesta sa segar datorerna sig som bara den eller strejkar helt o hallet . Jattekul..not . Far panik och vill slanga ut datorn genom fonstret (fast det skulle nog inte uppskattas haha) . Ett fungerande Internet kanns valdigt viktigt da det liksom ar kontakten med omvarlden just nu !

Men ater till saken... Igar , onsdag , var aterigen en heldag med langa lektioner . Gjorde lite grupparbeten o annat och pa kvallen var det en asskon polis har och pratade och skojjade . Det ar alltid jag som far styra upp alla grupparbeten och som de valjer ska presentera allting o grejer av nan anledning haha . Men det gor jag val garna I guess .

Idag var det lite lektioner igen och nar det var avklarat fick vi vara diplom . Nar jag hamtade mitt sa lararen sahar "Jannike , where did you get your suntan? Don't you all think she has a beautiful tan? You're going to California , right ? Then you're ready ! Everytime I look at you I think of myself when I was younger . I had that long blond hair too and always had it put back like that ". Hon gillade nog mig eller nat hahaha . Sen var det strax dags att hoppa pa bussen till New York ! Varldens basta vader ute med hihi . Saa varmt ! Forst var det rundtur vilket va grymt ! Fick ga ut o kolla in Times square och massa andra grejer . Har en tavla hemma pa exakt den platsen dar jag var idag.. kandes sa himla haftigt . Va nastan tvungen o nypa mig i armen . Kan va det grymmaste jag sett :) Vi va pa lite olika stallen . Sen tog vi en farja for att se frihetsgudinnan och det . Himla skoj hade jag , Angelica & Ida.. de tre svenskorna alltsa :) Goa tjejer dom ! Vi holl ihop hela dagen plus Julia , tjejen fran Ukraina . Grymt skoj . Sen akte vi upp i Rockefeller Center for o kolla pa utsikten . O vakten trodde att jag va fran en modellgrupp ? Haha . "Obviously this must be a modell group right?". Och den andra skojade sen och undrade om jag hade nagra granater med mig . Ehm . Ja och santdar har det varit hela dagen . Folk stirrar och vander sig om pa gatan efter en.. sager typ "You're sweet , bless you" , "You're beautiful" och en massa haha .. helt galet . Man far passa sig . Men iaf , efter en stund var vi vralhungriga och det blev mat pa nan slags "Surfing taco diner".. helt okej men lasken smakade bla . Sen va det givet att ga in pa Victoria's secret .. wiiiie . Hann inte med sa mkt shopping tyvarr men hann med o kopa lite souvenirer innan bussen gick hemat.. annars hade jag blivit ledsen :D
Har vart en san grym dag verkligen underbar !!! Onskar redan jag kunde ga tillbaks i tiden :) Har tagit hur mkt kort som helst med , men det kommer senare nar jag har mojlighet o fixa det..

Dags o sova nu o packa ihop lite . Ar ju dags att flyga till Kalifornien imon :) Bussarna gar 09:15 . Mellanlandar i PHILLY innan San Diego . Dar kommer familjen och hamtar mig . Sa skoj ska det bli !

Smell you later . Haha . Puss natti

Kommentarer
Postat av: mimmi

Shit va kul, jag skulle kunna göra vad som för att få åka nu :D åååh vad jag längtar! Lycka till med flygresan och mötet med familjen, jag följer dig dagligen på bloggen ;)

2009-05-22 @ 12:48:10
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Miah

Haha Go Jankan! ;)

2009-05-23 @ 20:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0