Baseball , baseball o så lite baseball

Hello .

Har inte så mkt nytt o skriva om . Jobbar o kommer in i allt mest .
Igår hämtade vi barnen i skolan o sen åt vi glass på Dairy Queen . De har en massa ställen där man kan äta supergod glass , glassdrinkar , kaffedrinkar o allt . Önskar vi hade mer sånt hemma . Väldigt gott vare iaf !
Senare hade Mitch baseballövning så jag satt där o kollade typ 2 timmar.. glidigt . Men Nat ville följa med oxå så vi lekte lite under tiden i en lekpark o grejer . Sen kom grandma o hämtade oss o vi köpte hem lite pizza . Sen va det lite bad o läxförhör o sen natti natti . Gud va snälla dom är när dom sover haha ^^ Skönt när man lagt dem o e klar.. hoppa in i duchen o mysa på rummet :)

Idag har jobbet inneburit hittils att få i väg kidsen till skolan . Det gick mkt bra o vi va färdiga typ en kvart innan vi skulle ^^ Sen har jag tvättat lite o nu e jag ledig ett par timmar igen tills barnen ska hämtas igen . Idag har Mitch en baseballmatch som han ska va redo inför =) Han e riktigt duktig på dedär faktiskt .. det såg jag igår .

Har varit här i 10 dagar nu typ.. känns som jag varit här längre men samtidigt har tiden gått huuuuur fort som helst . Det e konstigt dedära ;) En dag kvar sen e jag ledig i helgen . Har inte en susning om vad som händer men det märker vi ^^ Alltid nåt skoj på g här..

Ha det gytt . Tjoooo

Kommentarer
Postat av: Annie

Heej :) Du verkar ha det jättebra och mycket som händer :) Är avis som sjutton och glad för din skull att du får uppleva ett sånt häftigt år :P Hoppas du mår bra oså :) Kraaaam

2009-05-29 @ 15:17:45
URL: http://annieisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0