3D bio

Hejhej

Idag har varit en helsoft dag :) Dock den första dagen utan solsken ;) Men det va rätt skönt det med haha .
Började med att fixa kidsen på morgonen . Sen åkte de med Cindy till skolan . Jag tvättade lite oså ist . Sen så skulle jag ut ensam på en liten biltur . Så jag åkte ner till en massa affärer en bit bort . Va inne på Tilly's som verkar va en klädaffär helt i min smak ^^ Sen körde jag bara runt lite o kollade för känslans skull hehe . Sen hade jag lite städ o göra när jag började jobba igen . Oså åkte vi o hämtade barnen :) Sen skulle vi på bio . "UP" hette filmen , en ny animerad barnfilm vare . Det va 3D bio så man satt med glasögon på o det blev extra känsla.. det va himla trevligt . Käkade massa popcorn o hade mysigt . Sen kom vi hem o då va den "arbetsdagen" över . Blev lite msn på rummet ;p Sen hoppade jag ner med Cindy i jacuzzin . Avslappnande detdära :) Sen lite mat o tjöööt :) Sen har jag pratat med en tjej som heter Nastascha som va bra kompis med deras förra au-pair här . Hon verkade hur gullig som helst och imon ska jag följa med dem på barbercue . Wiiieh :D Så roligt ska det bli ! Ledig hela helgen , jippey !
Btw så låg bion inne på ett stort shoppingcenter o dit lär jag ju ta o åka snart . De hade ALLT ;) Det kliade rejält i fingrarna när vi gick förbi alla affärer därinne . O det bästaste.. ett jättestort Victoria's secret :D Nu blir det nog till o dra en film här tror jag .

See ya ! PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0