Eksjökväll :D

Dåligt med uppdatering.. zorry .
Idag är jag tlött ! För att det inte blev så mkt sömn efter lördagskvällen . Sen kunde jag inte sova alls bra inatt.. oså upp o jobba på det . Men annars e det bara fint ;)

Veckan som gick va rättså trevlig :) Eller mycket trevlig rättare sagt .
Jkpg med Emmsan i torsdags . Har aldrig sett Emma så nervös haha . Gud . Nya skor hittades.. so nice !
Fredan hängde jag lite på stan med Nina o det blev en mumsig fika . Sen hade jag en helkväll med Carro . Käkade tacos & godis o såg filmerna "Benjamin Buttons otroliga liv" och "Yes man". Trevligt det . Och om filmerna: Nr 1.. det tog ca 2 timmar innan Brad Pitt blev snygg haha :S Och Nr 2.. slår ingen annan av Jim Carries filmer . Lite lagom underhållning blir väl betygen haha .
Lördagen blev det Jkpg med Marinski och hälsa på syster och älskade lilla flickan . Lilla Tessalonikan som är sjuk så vi var där och hälsade på . Men det går åt rätt håll nu och hon blir allt bättre vår lilla ängel :) Sen fixade Marren o jag lite på A6 o sprang runt som 2 vilda höns . Senare va det PARTYTIME . Dags för Emma & mig o ta en riktig Eksjö-kväll . Shit vad roligt det blev ! Hihi . Behövdes en sån kväll nu . Även Mandy va där o väntade ;P Och då blir det daaaaans för allt vad vi är värda . Och det hände en najsig sak oxå som jag hade "planerat" i förväg typ oså plötsligt händer de lix.. hahaha , bäst jag e ! Jag dog lite ;) MM mm . Lyckat yees . Tack alla för en rååålig kväll ;) Men min gympadojja försvann.. jag sörjer djupt.. vad har man för nytta av 1 sko liksom . Hoppas innerligt på att en av nötterna har den .


Snart blire glass !

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0