Sliver m.m

Helgen har varit sketabra ! Har fått träffa massa av mina favoriter ju ;)

Fredagen va väldigt soft . Hade en mysdag i Eksjö med Emma och vi bara gled runt och tog det lugnt på stan och gjorde lite av varje i vår egen takt ;) Blev god fika , promenix , lite affärer , godis & sola bl.a. Sen åkte vi hemåt o fixade till oss lite . Sen blev det Nässjö för Havanna och en skön kväll hos Oskar med baaara den bästa musiken såklart . Bara feelgood o tjöt =) Blev väldigt sent vi kom tillbaka till Anneburg... så vi vaknade förstås sent . Solen sken som bara den o vi satt ute på trappan o hade lite mysigt .. men sen va det ju dags för mig o börja fixa inför fest igen . Haha , kändes lite skumt.. bara till o vakna typ o sen va det dags igen ju . Så drog in till Jönnet för o festa lite med grabbarna grus . Alltid lika trevligt ! Va på lite olika place o utgången blev på Sliver . Thanks guys !


En enda bild från helgen . Stoffe vännen & jag schteker på Sliver haha.. topnotch :D



Stoffe tycker att Adams vatten smakar trolldeg . Yaamie . Haha . Igår drack vi champange oxå . Baksmälla * 3000 men det va det värt . Träffade på en 12 åring som inte va 12 år på krogen med och som var bror till nån fast han inte va det . Oj vad invecklat :D That's how we do it . Och jag ska oxå bli broownie . Hej rå .

/Pöss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ahh okej.. Skitfin var den! Var det längesen du köpte den eller? Är ute efter lite partyklänningar nämligen :-)

2009-03-24 @ 22:10:49
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0