Mot Örebro !

Sådärja.. nu ska jag alldeles strax hoppa på bussen till stan , sen bär det vidare till Örebro ;) Anländer vid 21 tiden ikväll o då slutar strax Jessie jobba o möter upp mig . Kommer bli en mysig o rolig helg !

Tänkte hämta min dvd från modevisningen nu med innan jag går på tåget.. ska bli intressant o checka den . Vi kanske kan titta på den ikväll Jessica , kan ju finnas grejer på den som du oxå vill se haha ;)

Ikväll blir det nog bara lite lugnt sådär.. sen imon blir det ärenden på stan o fixa inför kvällen . Melodifestival night juu ;p Och utgång.. Klaras hoppas jag ?? ;) Kuuul ! Åker ju inte hem förrens måndag kväll så vi hinner nog med en hel del dessa dagar :D

Har "ny" mobil med - tack Oskar ;D I like , I like . Mkt bättre än min gamle schlet .

Nähej , dags o gå o kissa o kolla till packningen o dra . Hehe .
Trevlig helg ! Puss

"New York , New York... you gonna love it there ?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0