It's my life and I do what I feel right ;*

HELUU

Jag är frisk igen... jobbade tors , fre & lör.. och helgen har bjudit på detta:

* Kalas i fredags för kusinen Ida som fyllde 12 år . Delar av släkten va där och det sprang runt ungar överallt ;P Roligt o träffa Tommy & Linnea och deras kids Kim & den nya lilla tösen Moa . Shit vad stor Kim hade blivit.. såå söt va han ! Blev massa mysigt kvällsmatsfika & tårta såklart !


* Lördags efter jobbet blev det till o börja fixa iordning sig . Blev lite sent man började med dedär som vanligt men gick ju bra tillsist när man va klar haha . Blev fest hos Carrolajn ! Det va längesen vännen :) Redigt trevligt . Såklart var även Emma & Angelica på plats och 3 grabbs . Melodifestival och ostbågar... IIIIT'S MY LIIIFE *sjunger* . Det va najs ! Utgången kunde vi skitit i menmen.. now we know haha . Fick ju träffa Ninis iaf :) Blev att slagga i Anneberg.. för på söndan blev det en riktigt slappdag och det gillas starkt av oss ! Lite gott från pizzerian , cola , dillchips och massa bra på tv:n ;) Åkte hem me 22 bussen .

Har tatt igen mig lite idag =) Nu ska jag göra en supergod kvällsmat o sätta mig vid tv:n o mysa lite en stund eller två ;) Imorgon blir det lite jobb igen . Bestämde med Laxen idag att jag ska sätta mig på tåget mot Örebro för o komma o hälsa på henne över helgen sen.. verkligen längesen . Ska bli såå kul o mysigt att komma bort lite o framförallt träffa en av mina favvisar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0