Help me ? ;D

Någon som kan dethär med bloggdesign och kanske kunde hjälpa mig lite ? Jag kan nämligen ingenting.. fattar typ noll av dedär haha . Så så som min sida ser ut nu är bara gjort lite sådär provisoriskt och på chans o då blev det som det är nu . Sen har jag även märkt att i Mozilla firefox ser min sida ut som rööv haha . Måste va nåt som inte stämmer med allt haha . Har ju fixat i Explorer . Som sagt , lite hjälp vore verkligen uppskattat ;P Så man kunde fixa precis som man vill ha det.. för nää , den gör inte som jag vill riktigt..

Har duscheliduschat nu o ska fixa lite . Sen blir det in till stan o umgås lite med en av de roliiiaste killpolarna man kan ha . Osen TJEJORNA... massa film o beställa hem lite mat . Jag röstar för Coco Thai...

Snart dags för Örebro :):):):):):) Glad gladare jag .

Puss and bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0