Gratis bio

Äntligen en "få gratis grejer" sida som faktiskt fungerar . Hurra !



Jag har varit medlem på denna sida en tid nu och tycker att den är väldigt bra och håller vad den lovar . Det går ut på att samla ihop poäng genom att t.ex besöka hemsidor , deltaga i tävlingar , handla från sidor och mycket mer . Dessa poäng är sedan värda olika saker som man kan växla in poängen mot . Biobiljetter är väl det enklaste att få ihop poäng till och det är ju aldrig fel ;) Men du kan också få presentkort från alla möjliga butiker såsom Nelly , Gina Tricot , H&M och allt möjligt . Jag själv handlar mycket på Nelly och valde att växla in mina senaste poäng till ett presentkort därifrån.. väldigt uppskattat från min sida :) Dessutom skaffar jag också poäng när jag handlar från Nelly . Busenkelt !

Så varför inte bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=72316
Och förgylla vardagen med att få lite gratis.. det gillar väl alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0