High school graduations : )

Hejsan hejsan .

Helgen har varit go . Slappade till det i fredags som sagt och bara myste på rummet . Hämtade lite chips o snacks o läsk i skafferiet o sen va det bara till o mysa på haha :D

Igår va det ju Sveriges nationaldag . Då blev det endel tankar hemåt . Har missat en del hemma nu.. Mathildas konfirmation , Amandas bal & student , nationaldagen och idag var det dop för min kusin Moa . Och snart är det skolavslutningar och midsommar ! Sen fyller mamma år och 3 dagar senare fyller syster 30 . Gud vad jag missar :(... meen får försöka tänka positivt o tänka på allt roligt jag får va med om istället . Jag kommer nog få en riktig kanonsommar här jag med , det tvivlar jag inte på .
Men jag fick lite studenten-känsla igår iaf . Jag åkte först till gymmet o tränade lite . Sen gjorde jag mig iordning oså åkte vi till en tjej som heter Jackie som tagit examen från High school . De bodde i VÄRSTA huset uppe på en höjd typ med sjuk utsikt , uteveranda med stor pool o grejer . Massa mat o god tårta . Sen åkte vi hem efter ett tag och då satte jag mig ute o solade med lite tidningar o läsa ;) Sen va det dags för nästa partajj . Stephannie heter hon och hade oxå tatt examen . Så mera mat... äkta mexikanska tacos blev det :D Jättegott . Inte med köttfärs som hemma utan annat kött o annat bröd typ . Svårt o förklara men supergott va det iaf . Där satt vi o snackade med allt möjligt folk o hade trevligt . Mätt som bara den haha . Sen gick vi hem . Jag satte på en film som jag råkade somna framför efter bara en kvart eller nåt , med kläderna på och allt . Så sen vaknade jag till när filmen va slut o tog på pyjamas o borstade tänderna :P

Nu är det söndagsmorgon . Typ den ljuvligaste stundern på hela veckan haha ! Vakna o ligga kvar i sängen hur länge man vill . Jag vet inte vad jag ska pyssla med riktigt idag faktiskt . Familjen är på väg o åka till kyrkan nu . Tror jag ska lägga mig ute o sola en stund iaf och sen får vi se =)

Här kommer lite eftersläntrarbilder från skolan , New York och bilder på huset & min bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0