Downtown

Heey .

Rolig helg !
Igår blev det Parkway plaza där jag shoppade loss på Victoria's secret rean.. ja , det var himmelriket minst sagt ;D Jag var ungefär världens gladaste tjej haha . Sen åkte jag hem o beundrade mina grejer lite innan vi åkte till brandstationen . Där blev det massa nachos o guacamoledip . O sen mexikanska tacos igen . ADOBADA är det godaste har Glen lärt mig . Yammie . Efterrätt blev nån daimchokladtårtagrej.. gott . Alla va väldigt trevliga därnere så det va fint . Sen hörde en svensk au-pair av sig till mig , Sanna heter hon . Hon hade inget o göra för kvällen o undrade om jag ville hitta på nåt . Självklart . Hon kom o hämtade mig o vi åkte till en kompis till henne som hade lite party borta vid SDSU , colleget . Så vi åkte dit o hängde lite o det va väldigt skoj . Mycket trevligt folk o snacka med oså körde vi lite "beerpong" . En slags pingpong med öldrickande och muggar hehe . Sen va jag hemma igen 02:20 o somnade fint .

Idag va det au-pair möte dags . Så jag åkte med Sanna dit , hon kom o hämtade mig o vi åkte ner till downtown . Fick oxå träffa hennes kompis Evi från Tyskland . Två galna tjejer tillsammans . Vi skulle gått på baseballmatch , the San Diego Padres spelade meeeen... det blev inget med det för alla tyckte det va för dyrt ? (21 dollar?) . Sjukt tråkigt o besviken blev man ju lite ! Sen va det ju inte mkt till au-pair grupp heller ? Jag vet inte vart alla höll hus men det va ju då Toby som jag redan träffat , Sanna och Evi , sen nån kille och en tjej som va o hälsade på honom . Så.. inte så skoj ju :( Menmen . Vi satt alla på ett ställe o snackade lite över en Cola .. sen åkte vi hem igen . Hann ju se lite av downtown iaf vilket va najs .. sjukt varmt väder o fint idag oxå .
Hem en stund o äta lite . Sen blev det en sväng till Ocean Beach och en sväng till downtown igen och jag körde :D Gick väldigt bra så det känns bättre nu med motorvägen . Bara man har nån som vet vägen så är det ju lätt =) Gps nästa säger jag sen e det löst . Åkte upp i en skyskrapa .. eller nja , ett hotell som heter Wyatt och hade 40 våningar.. fint . Sen hem igen . Trevlig dag men va tvungen o ta ett snack med Nina när jag kom hem .. haha , du vet vad det handlar om . Så nu känns det bra det oxå :) Längtar just nu efter ett Skype-snack med familjen därhemma med så ska ni få lite uppdatering men det tar vi inte här....
:)
Glen o jag åkte ner o lämnade in min bil när jag kommit hem . Så ska baklyktan fixas bara . Så köpte vi lite Ginger ale på hemvägen för Mitch hade visst feber nu . Jag fick smaka lite jag me :P

Pusspuss o kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

I miss you <3

2009-06-22 @ 19:33:54
URL: http://missemmaa.se
Postat av: Emma

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera just nu, jag säger ju det har så jävla mycket att göra & för få timmar på dygnet så dom räcker aldrig riktigt till haha! Har en lillkille som är jättesjuk nu också så han kräver rätt mycket uppmärksamhet, ska åka in med han imorn då han blivit sämre & hoppas på att dom kan hitta felet så han kan få medicin & bli bättre. Saknar dig tok mycket vännen<3 puss

2009-06-22 @ 22:21:53
URL: http://missemmaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0