Tacka gud för IKEA

Vad har hänt med min näsa !? Den är helt igenkorkad . Inte kul . Jobbigt äre när man inte kan andas genom näsan . Jag slår vad om att det va det kalla stilla havs vattnet vid Coronado beach som ställde till med detta . Men.. jag knaprar mina vitaminer o grejjer så får hoppas på förbättring..

Idag har det varit en vanlig dag . Min städdag . Ganska skönt som jag brukar säga . Sen behövde jag inte anstränga mig så mkt mer under hela dagen . Natalie har lekt med sin kompis Victoria efter skolan så henne har jag knappt sett idag  . Glen ropade på mig när jag va uppe o städade på Mitch's rum . Han hade varit på IKEA och handlat saker åt mig . Jag blev glad =) Jag har berättat om att det är midsommar i helgen och att det är en stor svensk helgdag och allt . Jag är verkligen ledsen att jag missar det :( Jag hade velat vara på Öland framför San Diego , seriöst , haha . Meeen .. Glen var så gullig och hade köpt lite allt möjligt till mig för att fira till det lite för mig oxå . Lingonsylt , brunsås , köttbullar , müssli , svensk choklad , ballerinakex , sill.. ja allt möjligt . Vet dock inte om jag är så förtjust i sill men det är ju midsommar (A) . Sen lite svenska broschyrer o grejer . TACK ! Sen blev inte saken sämre när jag fick se ett brev inne på sängen i mitt rum . Från syster ! Jättegulligt ! Med skrivna kort till mig och värdfamiljen , massa söta foton på Tess & Wille o familjen och en reseguide om San Diego . Tack Jessica . Jag blev jätteglad . Och jag kmr säkert få nytta av guiden för där stod ju massa bra grejer som jag inte visste :)
Mitch o jag spelade ett svampbob spel . Hehe . Sen har vi busat runt lite och hälsade även på de nya grannarna . De är från indien . Har en pojk i 15 årsåldern som Mitch ville bli kompis med . Deras engelska va ju inte så bra men . Speciellt inte pojkens men det lär de väl sig snart . Så jag fick sköta snacket kan man verkligen säga hehe . Träffade han och hans storasyster & storebror . De pussade en på båda kinderna när man hälsade haha . Kulturshock ja .
Sen har vi ätit middag o det va allt . Slutade kl 18 , gött .

Later =) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0