Shopping ;)

Idag har varit en superb dag ;) Det som har varit det bästa av allt har varit att jag varit ute på en shoppingrunda . Mitt humör blir på topp haha :D Så otroligt kul o shoppa här !

Började imorse med att fixa iordning barnen . Sen blev det lite tvätt o pyttelite städ . Sen åkte jag ner till stan o mötte Cindy för vi skulle till banken . Vi öppnade ett bankkonto åt mig oså fick jag ett kreditkort =) Va en jättetrevlig tjej som jobbade där och som hjälpte oss btw :) Sen kollade jag in jätterean på Bath & body works.. en stoor butik med massa bad o lukta gott grejer , spa och skönhetsgrejs o allt man kan tänka sig . Rean började idag o det va billigt o fanns hur mkt som helst jag ville ha . Blev iaf lite bodysplash & bodylotion från Pink (Victoria's secret) , duschcremer , raklöddermousse , läppglans osv . Träffade såklart på Cindy igen sen därinne haha ^^ Sen kollade jag in kläder på Tilly's och hittade en jättesöt cerise bh med vita hjärtan , ett rosaaktigt tublinne i Ed Hardy stil och en svart/rosa/vit klänning med band o grejer . Jaja , lätt o förklara.. kanske inte haha ? Men NÖJD blev jag iaf . Så mitt humör har varit på topp hela dagen hah . Jag tittade in på Starbucks med o testade en caramel frappucino . Man måste ju testa alla saker där nu så det får bli olika varje gång hehe =) Sen hem o äta lite . Sen hämta Nat i skolan . Hennes klasskompis Lilly e så himla söt . Bara skriker "hii Yannikaa" o sen kommer dom springande mot mig en hög med tjejer haha . Sen kom Ronda , min LCC , hit och snackade med oss o vi hade en trevlig stund :) Jag är tydligen den "bästa" bilföraren de haft hittils här i familjen ? Helt klart oväntat haha men det e ju skoj o höra :) Och barnen älskar mig ? Haha :D
Sen va det dags för baseballmatch för Mitchell igen . Trevligt trevligt . Lite lek i lekparken med massa flickor oxå . Sen hem till en god tacossoppa o så nu läggdags . Godnatt gott folk .

Får se till o ta lite kort snart igen . Man blir dålig på det snabbt märker jag . Men det kommer ... :)
Pusskrams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0