Roadhouse och födelsedagsfirande

De två första dagarna av veckan har passerat förbi ganska så smärtfritt och enkelt (: Redan onsdag imon !
Igår tog jag ungarna till Starbucks efter skolan eftersom de är galna i en tjej som heter Angelina som råkade jobba den dagen .. hon är inte alltid där annars . Så det var ju givet att de skulle dit . Hon va rolig . Och jag tog en mocca frappuchino igen , en favorit . Smakar nästan som glass hehe . Efter denna vistelse var ungarna tookiga . Vi kom hem och båda va helt hyper på socker eller nåt men kul hade vi . Föräldrarna hemma med och vi hade kul åt dem haha . Båda satte sig med sina båda spel på olika datorer så jag satt o tittade på när Nat spelade sitt lilla spel tills jag slutade . Tog bara upp lite ravioli & easy mac till dom så de fick lite mat i sig . Mitch älskar verkligen ravioli , äter det vaaarje dag nästan . Yucck haha . Jag slutade la 18 eller lite innan nåt sånt har jag för mig.. redan glömt. Lätt som en plätt . Följde med till Target efter jag slutat för jag ville handla lite . Behövde köpa ett kombinationslås till skåpet på gymmet så nu är det fixat . Sen blev det ju en Cosmopolitantidning med förstås ;)

Idag hade jag tänkt ta ett pass på gymmet som heter Athletic training som jag älskar , men nu har jag gått o blivit förkyld . Tänkte bota detta med 3 C-vitamintabletter om dagen hehe . Så det blev inte gymmet efter jag skjussat barnen till skolan utan sängen . Vilade en timme eller så . Sen va jag hyffsat pigg . Bara softade mellan 8:30-1:30.. så skönt så . Höll på o skrev ett födelsedagskort till mamma . Jag blir alltid så känslosam när jag tänker på mamma när jag e här . Jag saknar verkligen henne . Kunde ju inte låta bli att fälla några tårar . Sen hämta barnen igen.. hann med o leka lite i parken o sånt . Då satt jag o solade under tiden . Idag har det varit svettigt hehe ! Hemåt igen . Mitch och jag gick iväg själva till en liten park nära huset här och sköt lite baseballskott . Jag lyckades ju träffa jag med , trodde jag ju inte haha . Vi höll på en halvtimme innan vi båda va utmattade och svettiga men kul hade vi ! Sen gick vi tillbax till huset o drack ett par liter . Sen va det strax dags att åka ner till Roadhouse.. och jag slutade 17:30.. vi åkte innan dess och hur gytt är det inte att åka till en restaurang på arbetstid och få allt betalt hehe =) Anledningen till restaurangbesöket var att det är Glens födelsedag idag . Det va gott o häftigt där nere med trevlig personal . Alla satt o åt jordnötter , såna man skalar . Sen slänger man bara alla skal på golvet som man känner för .. HAHA . Det e tydligen deras grej ;) Trevlig middag va det . Och familjen Holder , de är lite crazy dom må jag säga.. precis som jag gillar det . Avslutar inlägget med en bild på Glen när han fick sin fina hatt på sig och en dessert efter att massa i personalen kom o sjöng för honom.. han va jätteroad.. noot haha . Jag sa att nu får du igen för "Crasch" minsann =) Sen åkte vi hem och det blev tårta o paket :)

Slappa nu o läsa Twilight tror jag det blir . Nathsi naaths


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0