Imorgon får jag finbesök :D

Heey .

Då var det fredag imon IGEN ;) Helt sjukt . Veckorna går så snabbt . Det har inte hänt överdrivet mycket denna veckan . Bara varit hemma i huset faktiskt nästan . Min lilla jeep e ju inne på lagning , fast jag får köra mormorns bil men det har inte blivit av bara . Barnen har ju varit lite småsjuka och jag har jobbat långa dagar så har inte behövt vara så mkt utanför huset . Det har blivit tennis , poolbad , kojbyggning m.m. Men imon blir det en runda ner på stan o fixa massa ärenden och gymmet blir det med :) Har ju varit förkyld typ 2 veckor nu o inte kunnat träna men imon så . Sen ska jag städa mitt rum o göra fint oså för Nina kommer ju hit . Jag är såååå happy happy ! Det ska bli så sjukt roligt ! HURRA ! En jättebra helg med massa kul vi ska göra ;D Berättar mer om det senare för nu måste jag sova...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0