Hiking

Challu .

Fredagen var bra . Blev inte att åka så långt bort meeen .. det blev att åka på "hiking" . Alltså typ vandra runt bland bergen . Vi hade lite små planer först på Wild animal park men det får bli en annan gång . Det var stekhett ute och vi åkte på bergsvandring ist vilket jag gillade :) Vi behövde inte åka långt , parkerade bara bilen utanför barnens skola . Sen började vandringen där . Det va riktigt svettigt o jobbigt och bara uppför ibörjan . Men riktigt vackert och en härlig känsla . Se va det ju nerför på hemvägen ;) Det tog väl en dryg timme eller så sen skulle vi åka o äta lite grann . Barnen lekte lite i en bäck först och fångade en kräfta/hummer som de skulle ta hem som ett nytt husdjur till samlingen haha ! Vi åkte till en grekisk restaurang som hette Daphne's tror jag det va . Där åt jag en grekisk sallad.. gott gott . Sen böjade jag jobba vid 16 . Barnen spelade olika dataspel till 18 typ , sen middag , sen bad & dusch , sen tv med Nat och se till så hon kom i säng . Sen när hon somnat va jag inne på Mitch's rum och tittade lite film med honom.. sen kom föräldrarna snart hem från deras biobesök och allt va klart . Så slutade lite innan 23 =)

Idag äre lördag och jag har haft en skön sovmorgon och läst lite Twilight . Funderar på o ta en sväng till köpcentret , Parkway plaza :) Senare ska jag följa med till brandstationen och käka middag ;) Min värdpappa är ju brandman och med i flottan . Så de ska ha lite galej haha :D Mer om detta senare..

Hoppas ni har en fin midsommarhelg därhemma .
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0