Gymmet :D

HELLUW .

Igår va en redigt intensiv dag faktiskt ;) Jobbade 10 timmar med så man blir allt lite trött sen . Hade morgonen som vanligt . Sen drog jag direkt ner till en affär o inhanlade nya gympapjucks . Sen va det gymmet som gällde . Gick på ett pass som hette Core Central . Va typ som Step eller så på en bräda o sen med vikter o band o lite sånt o lite arobics-aktigt . Det va riktigt kul o jobbigt iaf ;P Och det passade mig perfekt . Kul det kommer bli o ha gymmet o åka till nu :) Det har jag verkligen saknat sen jag tränade i Nässjöt .
Senare hämtade jag kidsen . De ville till seven eleven så vi drog dit en sväng . Sen hem o hjälpa till med allt möjligt och läxorna dårå . Sen hade Mitch baseballträning så jag körde dit dem . Skönt ibland när man e där för man kan bara sitta o glo i 2 timmar o va lite inne i sina egna tankar haha ^^ Sen hem o hjälpta till med resten sen natti . Alltid lika skönt när man får sluta för dagen.. i detta fall kl 20:30 vilket e rätt sent faktiskt .

Idag har det varit morgonen igen , sen tvätt . Sen gymmet för ett nytt pass som hette Athletic training där man använde sig av en annan slags bräda som man kunde vippa på hehe . Askul och asbra träning tyckte jag :) WIIIIIE . Sen hem o fixa lite . Sen hämta kidsen . Läxor . Sen kollade Nat o jag High school musical på hennes rum . Somnade närapå haha . Mitch sitter mest vid datan heeela tiden . Shit asså . No life haha . Sen mat o hjälpa till med badet oså . Sen färdig 19:30 .
Nu ska jag slagga snart . Eller fixa mig för sängen rättare sagt o sen mysa ner mig en stund med tv o tidning o data ^^
Fredag imon . Gött . Veckan har gått huuur fort som helst , tro mig . Herre . Imon ska jag städa en massa :P Jag är kanske konstig men tycker nästan det e lite kul faktiskt haha . Man behöver inte tänka så mkt då ;P Sen vet jag inte vad som händer riktigt men jag e iaf ledig i helgen o det ska bli riktigt riktigt fint :D

Studenten imon förfarao ;) Grattis Amanda !!!!! Love you .

Saknar många väldigt väldigt mycket . PUSS /J

Utsikten från baksidan av huset :)
Utsikten från baksidan av huset , syns inte sådär jättebra menmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0