En måndag..

Hej hopp .

Idag har varit rätt lugnt , inte ens varit utanför huset (förutom på trädgården :P) . Mitch har varit lite sjuk o haft feber . Så han o mormorn åkte till doktorn i morse vid 8 tiden . Jag skulle börjat jobba 11 till 21 . Men började lite tidigare iochmed att ingen annan va hemma förutom jag o Nat . Men hon sov till halv tio idag och jag kunde somna om lite skönt innan jag gick upp o kollade till henne då oså kom de hem precis då . Bara för det lilla jobbet behövde jag inte börja jobba igen förrens kl 13 . Gött . Har tvättat två maskiner o hängt upp det . Tatt hand lite om Mitch när han behövt dricka o glassar o stöd hehe . Varit ute o lirat lite boll mot väggen med kidsen sen när han piggnat till sig lite . Och även badat i poolen & jacuzzin =) Sen va det mer eller mindre läggdags . Tiden gick fort idag . Sen har jag pratat lite tele och sen med pappa på Skype . Skönt . Läsa lite nu o sen sova . Tror jag hade 11-21 imon med .

Här kommer lite bilder från festen i lördags och från San Diego city ;D



Saknar er därhemma !!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0