En fredag

Tja .

Idag har inte hänt så himla mkt . Fixade ungarna på morgonen men behövde inte köra dem . Jag började tvätta ist , deras sängkläder o lite . Sen städade jag badrummet , spelrummet o deras rum lite smått . Sen åkte jag ner till stan o träffade Cindy . Vi fixade ett kort som jag behöver för att kunna tanka bilen osen visade hon mig hur man tankade =) Senare hämtade jag barnen . Man skriver mest om det roliga här i bloggen men ska man gå in på detaljer så händer det grejer då och då som är mindre kul men som man måste leva med . Ungarna är inne i nån bråk-period så dom kan inte hålla sams speciellt länge . Det började efter skolan då dom började tjaffsa om nåt sen jagade dom varandra och pojken kastade en vattenflaska efter flickan o sen trillade hon ner i ett hål . Haha . Jäkla ungar . Jag blev skitarg . Sen fortsatte dom tjaffsa i bilen . Pojken ijämte mig därfram o flickan därbak . Dom skriker åt varandra o flickan lipar . Vi åker till Target , vilket e ett stort köpcenter som har lite allt möjligt . Det var Nat som ville dit.. hennes tur o välja aktivitet idag . Hon köpte ett hus till sina leksaksdjur (littlest petshop eller nåt heter det , verkar va väldigt populärt här) .. och pojken skulle lämna tebax nåt pistol-kraffs han hade köpt där tidigare . Men han fick inte göra det , så han blev riktigt upprörd . Lipade hela vägen hem och var asledsen . Försöker trösta o fixa allt så gott jag kan . Han skulle välja vart vi skulle åka o äta dessert men båda ville hem ist . Det är jobbigt när de bråkar eller håller på för man tappar mkt av engelskan på nåt sätt när man själv blir stressad av dem o man tappar bort ord oså . Men men . Efter en stund glöms det mesta bort och dom e glada igen . De är snälla mot mig iaf men som sagt , inte så jättesnälla mot varandra alltid . När vi kom hem satte Mitch sig vid datorn såklart och Nat lekte med sitt nya leksakshus . Sen kom Cindy & grandma hem med 25 kassar mat , jag skojjar inte ! Haha , det e helt sjukt . Jag lever i paradiset ;) Jag hjälpte dem bära o plocka in . Sen lekte jag med Nat och sen spelade vi lite WII . Körde Rockband o grejer :) Sen slutade jag 17:30.. helg helg helg... I'm so happy :D Sen åt vi asgod tacos . Nu sitter jag på rummet o softar o har det hur bra som helst .
Hörs senare i helgen :)

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0