Coronado beach

Hej där .

Idag har det varit en bra dag . Glen och jag övningskörde lite på motorvägen . Körde nästan till där Nastassha bor . Det gick bra men man måste verkligen veta vart man ska och kolla upp innan vilka vägar man ska ta så man kommer rätt . Det fanns ju 5-6 olika filer o ligga i på hemvägen hehe . Sen va det snart dags o träffa tysken.. Toby . Han va trevlig och "easygoing" hehe . Jag frågade om det va okej om vi tog min bil o jag körde så jag fick lite övning . Och det va det ju =) Vi hade lite problem när vi skulle dit bara och fick fråga lite på vägen för han hade inte fattat riktigt rätt på sin vägbeskrivning . Vi va skitnära Mexico haha :P Sjukt . Men det är ju nära till Mexico här så . Men vi kom fram rätt och till den stranden vi skulle till vilket va en sjukt fin strand med vit sand och palmer överallt förståss.. och solen gassade på . Vi badade o solade men det va jättekallt o doppa sig . Men sen va det skönt . Vi pratade o tjötade om allt möjligt . Skönt o prata med en annan au-pair här nere äntligen som sagt :) Sjukt najs o ligga på playan på sina lediga dagar härnere . På hemvägen gick det kalas att köra.. då va det jättelätt . Han bara ringde sin kompis som sa vad vägarna hette så kom vi hem . Skönt känns det att jag klarade det hehe !! Jag kommer nog vänja mig vid motorvägen jag oxå =) Tog nog inte mer än en kvart-20 min till den stranden .

När jag kom hem blev det en macka oså ner till gymmet o köra nån timme . Gytt . Sen hem o käka middag/kvällsmat. Sen bara slappa slappa slappa och duscha . Nu säger jag godnatt o tack för idag !

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt!!! Mexicooo!!

2009-06-15 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0