Buffe'

Hejhopp . Bra dag .

Hjälpte barnen på morgonen som vanligt men behövde inte skjussa dem . Strax åkte Cindy & jag iväg och ansökte om mitt social security number (typ ett personnr man har här) och det gick snabbt och bra . Det kan ta flera timmar om man har otur och får köa men vi va ute i god tid och det gick på en kvart o jag va den första de ropade upp t.o.m =) Sen vidare till gymmet och träna lite oså fixade vi ett riktigt gymkort till mig eftersom mitt fripass nu gått ut . Gaaaatt !
Sen hämta barnen och aktivitet/dessert . De slutar ju tidigt (12:30) på onsdagarna . Aktiviteten blev parken vid skolan . Mitch lekte på sitt håll och jag & Nat läste lite i en bok m.m. Desserten blev glass från hemglassbilen som var vid parken . Smidigt . Sen hemåt . Nat & jag färglade lite My little pony teckningar hehe . Lite senare åkte hela familjen och åt jättegod buffe' på ett ställe . Yaaaammie . De hade ALLT och jag åt som bara den . Sen lite glass till dessert . Det va väldigt trevligt och gott =) Tack ! Glen fortsätter med sina skämt haha ! ;D Sen begav vi oss till skolaulan för att Nats klass skulle spela upp en liten teater . Jag hade egentligen slutat då men man får ju ställa upp o visa sig intresserad hehe =) Nu är jag helt slut i öronen av allt oväsen överallt . Och lite trött med . Ibland bara vill man att alla människor ska försvinna och att det bara ska va helt tyst och att man får vara ensam och för sig själv en stund . Inte lätt i dethär huset men :P Nu är jag iaf på mitt rum och chillar . Tänkte göra mig sängklar o sätta på lite Twilight att koppla av till :) Redan torsdag imorgon.. har aldrig sett på maken till tid till att gå snabbare kan jag lova..

Byebye xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0