Blandat pyssel

Hola .

Ännu en grreeejt dag ;) Städade & tvättade i 4 timmar hehe . Men det e rätt skoj faktiskt tkr jag för tiden går jättesnabbt o man kan va inne i sin egna värld under tiden =) När jag ändå va i gasen tvättade jag bilen med . Lunchade med grandma som vanligt hehe :D Sen till skolan o hämta dem . Cindy ringde o berömde mig för att jag gjorde ett bra jobb . De är inte dåliga med att ge uppmuntran vilket man tycker om såklart :) Strax dags för Mitch & mig att åka ner till basebollplanen . Match igen . Slutade 17:30 så hann kolla matchen en halvtimme , hela familjen där o hejjade som vanligt.. utan Glen för han jobbade . Stannade typ till 18 sen åkte jag hem . Glassig dag . Dammsög lite på mitt rum så det e snyggt o prydligt ;) Pratat massa skype med Ninis :D Sen kom mormorn hem . Hon va jätteglad o gav mig en bamsekram för Mitchs lag hade vunnit hihi . Sen skulle jag följa med henne ut för hon ville presentera mig för någon . Det var grannarna =) En kille i min ålder som heter Bryce och hans pappa . Dom va jättetrevliga :) Har en söt hund med som har ett blått och ett brunt öga ? Hehe.. coolt . Vi småpratade lite . Kändes himla kul o träffa nån i ens egen ålder . Längtar tills man får träffa lite mer fok här som man kan hänga med . Somsagt så är det snart au-pair möte :) Och jag ska träffa Nastassha . Och 2 ynka veckor tills Nina kommer . Mycket kul o se fram emot .
Nu myser jag på rummet igen o kollar Twilight eftersom jag inte orkade kolla klart igår . Blir snart en dusch med . Fredag imorgon yeeeyh !

Hoppas allt är kalas därhemma .
Vi hörs ju ;)
Puss & hug

Kommentarer
Postat av: anna

hejhej!

Va göt du verkar ha det, dom verkar fått en bra o duktig au-pair, förstår att dom uppmuntrar dig=)

hihi kramar från mormor för en match, det ja:P

Grannkille i samma ålder känns lovande, kanske kan hänga på honom o träffa lite tjejer i samma ålder oxå=) och en au-pair träff lätt alldelles ypperligt smart!! då lär du ju hitta nån likasinnad:D

kram från JÄTTEregniga Nässjö...Bianca o mig

2009-06-12 @ 07:43:08
URL: http://goannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0