Basket & fotografering

Tjohej .

Då var det fredag imon igen då.. gaaalet . Det är helt sjukt . Min tid här går så snabbt ! Veckorna bara försvinner förbi .
Idag har det varit supervarmt väder . Det gillar jag . Har inte varit speciellt ansträngande heller . Hade bara flickan på morgonen.. sen pyttelite tvätt och uppdatera shoppinglistan för barnens mat & snacks . Sen ledig och sen jobb 12-18 . Hämtade Nat i skolan o sen hem . Lite käk för barnen o sen gick vi över o hämtade grannpojken o körde lite basket på våran uppfart . De höll på över en timme .. Nat & jag kollade mest på och höll på med lite annat =) Sooola hehe . Så tog vi massa kort med . Sen byggde vi hydda med ett stort parasoll haha . Sen va det snart middag o sen slutade jag . Vi bakade lite choclatechips cookies sen , eller jag tittade mest på , medans Cindy o jag hade ett trevligt samtal :) Hon tycker att jag är "amazing" och precis lika bra som deras förra au-pair Louise som hon säger är den bästa de haft av de 6-7 au-pairerna de haft innan . Wiiee . Man blir glad .
Imorgon har jag sovmorgon , första fredagen på ett bra tag nu :) Börjar inte förrens kl 16 . Men runt 11 tiden ska vi ta o åka nånstans minsann.. och det är inte bestämt riktigt vart ännu men det blir en överraskning att se fram emot .

Vill önska er alla en härlig midsommar ! Är det nångång jag verkligen kommer ha hemlängtan så är det nu . Och på julafton . Haha . För jag älskar midsommar . Öland nästa år vill jag lova hihi . Saknar också stugan och Sandsjöbaden !
Tänker på er familjen . Och alla vännerna , ha så roligt denna helgen o skänk mig en tanke ;)

Kram och pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0