24 hours fitness gym =)

Halli hallåå :)

Idag har följande hänt: Fixa kidsen o skjussa dem båda till skolan . Skönt nu när man kan köra dem dit ensam :) På morgonen kom Nat o gav mig en liten påse (från Cindy då hehe) med lite grejer i som läppcerat , tvål , fil o bodylotinon för att jag gjorde ett sånt bra jobb :P Gull . Stannade kvar vid skolan sen för sen kom Cindy & Ruth (mormorn) dit för vi skulle titta när Mitch fick sin "award" . De hade typ diplomutdelning oså för massa klasser i skolan så han hade varit duktig . Där fick man lite fika oså . Sen åkte Cindy & jag ner till gymmet där jag ska signa mig . Så jag fick ett gratis 1veckas pass för o kunna prova på saker . De har en massa maskiner o grejer , simhall o allt sånt o sen massa olika pass man kan gå på . Så det får nog bli en del arobics o  kanske lite yoga o spinning o sånt . Så det ska bli riktigt najs o börja där.. komma igång lite med träning :) Hela familjen här e ju riktiga träningsfreaks så . Ibland kan man ju ta sällskap till gymmet :)
Sen åkte jag hem o käka o lite .. sen började jag igen o då hade jag lite tvätt . Sen hämta Nat o vi åkte hem o gjorde läxorna . Hjälpte henne färglägga en grejs o lite o det va kul . Sen under tiden ibland när hon va sysselsätt pysslade jag med o hänga tvätten o lite sådant . Sen va vi ute o kastade lite baseball o vattenballonger o lekte med Jasper (hundvalpen) . Sen åt jag lite middag o sen spelade Mitch o jag Wii . Asakul ! Sen hjälpte jag Nat med hennes bad o fixade lite kvällsnack o det va det hela =)
Nu ska jag ta en dusch o sen kura ihop mig i sängen . Läsa lite cosmo o slökolla på tv:n .
Imon ska jag nog ner på stan o köpa ett par gympadojjor till träningen för jag har inga :O Sen blir det o träna på gymmet om jag hinner med detta . Cindy ska till LA igen imon så vi är själva här ...

Nathsii natssii
Puss

Nat & Lilly i skolan :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0