2 månader

Hey .
Då var ännu en helg över ...
Och imorgon har jag varit här i 8 veckor :) Alltså två tolftedelar . Eller en sjättedel , whatever you prefer ;) Tiden går hur som helst..

Igår blev det lite shopping igen . Ska testa lite Whitestrips o grejer tänkte jag haha . Sen blev det en ny mysig hood med dragkedja från Victoria's secret med , kunde inte motstå såklart . Det är inte klokt vad man shoppar här borta hehe . Men jag gillar det ;) Tog en passion tea lemonade på Starbucks o satt där en stund o pluggade lite körkortsteori haha , jippey . Sen blev det Costco o slänga i ett par liter bensin o handla lite med . Sen hem o dricka en Strawberry daquiri o läsa lite Cosmo . Sen middag o sen åkte jag o hämtade Rachel hos hennes mamma . Vi va där en stund o jag fick se hennes häst och lite . Sen åkte vi till hennes vänner Kyle & Alex och umgicks lite o körde lite Beerpong . Sen kom det mer folk och vi hade kul :) Lite för kul för Rachels del haha . Men men .

Imorse tog jag det lugnt . Riktigt lugnt . Frukost framåt 12 i min ensamhet :) Hade därinnan ett långt Skype-snack med mamma , brorsan & pappa :) Sen drog jag såsmåningom iväg en sväng . Kollade lite inne på Barnes & noble vilket är en stoooor bokaffär som har ALLT . Sen blev det en frappuchini med när de så lägligt har Starbucks inne i affär'n :) Sen drog jag till Parkway för en pratstund med Doug . Det var trevligt . Blev där någon timme innan jag åkte hem o avnjöt tacos .. yammie . Sen gick jag ut på en timmes promenad i det sista solskenet för denna dag =) Ojdå , jag "råkade" gå förbi Brice's hus 3 ggr . Haha .

Nu ska jag chilla lite o läsa lite innan jag somnar tror jag .
Saknar alla vännerna därhemma . Det är tufft utan er .. you're all very special to me <3 Det är inte detsamma att träffa "vänner" härborta.. det är inte samma sak . Saknar folk som känner en utan och innan .

På tisdag kommer iaf Nina och stannar på obestämd tid hos mig . Åååh , me so happy for that :D
Puss & klam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0