4th of july weekend :)

Heey .

Shit vilken grym helg . Ibland älskar jag mitt liv . Haha .

Jag började 4th of july med en tur till Parkway plaza . Där blev det lite shopping på Tilly's & Wet seal . Köpte ett nytt väldigt fint linne faktiskt i grönt & gult som ser väldigt "San Diego-aktigt" ut tydligen . Alla har tjatat om detta hela helgen och gett mig komplimanger haha . Jag kallas tydligen också för "Miss California" nuförtiden haha . Det e galet . Köpte nya sandaler med i silver med långa band typ . Sen blev jag såklart haffad av några försäljare som jag började tjata med och det hela slutade med att jag köpte ett kit med löshår . Haha . Nu vet jag att ni himlar med ögonen mamma o pappa ! Meeeen.. jag är nöjd och jag fick en bra deal . Dessutom fri hårstyling i 1 år . Så det så .
Sen va det strax dags o dra till båten . Jag , Glen & hans galna polare Brent tog jeepen . Sen hoppa vi ombord . Så himla najs . Älskade båten . Och det va massa folks från marinen där . Snackade runt , drack lite Pina coladas & Margharitas o bara njöt av utsikten . Det va ganska mkt dickande där som vissa stod för .. galna dudes . Haha . En snubbe som hette Steve hade världens skönaste skratt . Massa fyrverkerier sen och fint . Had a good time :) Utsikten var exakt som på en bild som kom fram när jag googlade San Diego innan jag lämnade Sverige.. asacoolt :p
I bilen på vägen hem var det jag & Brent och han hade en lång lektion om olika motorvägar här och hur allt är uppbyggt . Sen när vi va hemma körde vi ett litet quiz på de' hihi . Rolig en det . Sen var de' natti natti .


Idag visste jag inte vad jag skulle göra riktigt . Hade lite o välja på . Kunde åkt till Del mar o sett Kelly Clarkson men fick inte tag på tysken jag skulle dratt me . Sen kunde jag träffat Steve o några från igår o dratt till nån strand fast jag dissade det . Eller så kunde jag träffat min polare Doug o dratt o fikat lite . Men jag sket i det med :D Istället träffade jag the boy next door . Brice alltså som jag snackat om innan . Fick tag i han på Facebook o han hade sin första lediga dag på 3 veckor idag . Han är kapten på en båt nämligen . Min värdfamilj älskar honom , de har pratat såå gott om honom haha . Vi bestämde att vi skulle göra nåt . Vi tog hans bil o drog ner till hamnen vid mission bay till båten för han hade glömt sin mobilladdare där hehe . Sen körde vi bara runt i hans truck o pratade o kollade in grejer . Väldigt trevlig :) Sen skjussade han hem mig och jag har precis ätit lite middag med the Holders . Brice o jag skulle åkt på en drive-in bio ikväll men det blev inställt tyvärr för han e tvungen o va på båten kl 05 imorgon . Too bad . Så de får vi ta en annan gång . Jag har alltid velat gå på en drive-in . För himla coolt . Det finns bara 5 st kvar i hela USA typ och 2 av dem finns här i närheten :)
Klockan e strax 19:30 och jag funderar på vad jag ska göra ist.. hmm , vi får se :)

Rolig vecka som kommer tror jag det blir .. Disneyland och bo i svit onsdag-torsdag.. sweet :)
Puss & hug

Haha .. har förövrigt precis kommit på att LOL inte bara behöver betyda Laugh Out Loud utan också Lots Of Love . Now it makes sence :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0