Del mar igen :)

Heey dudes .

Igår va det väl inget speciellt . Jo , Rachel kom ju hem :) Hon är störtskön . Vi kommer ha en toppensommar ! Igår va jag mest med Natalie för Mitch drog iväg med brandmännen på lite . Vi slöade mest o badade i poolen .

Idag har jag haft kul ! Fast iofs började dagen med ett körkortsteoriprov på the DMV , vilket inte va lika skoj . 36 frågor.. en del va lätta o helt logiska och sen va det en del skitfrågor som är helt onödigt vetande . Som t.ex hur långt är straffet om du bryter mot den eller den lagen . Hehe . Hade ju inte jag pluggat på riktigt då va . Man fick ha 6 fel men jag hade 9 . Men det e inga problem för man kan bara komma tebax närsomhelst o göra om testet utan o behöva boka tid lr betala igen . Så nästa gång ska det förhoppningsvis gå vägen . Surt att man ska behöva ta körkort igen men så är de här i Kalifornien .
Egentligen skulle jag haft min städaredag idag men familjen skulle till The Del Mar Fair igen och jag ville ju följa med såklart ;) Kul o umgås lite med Rachel ju . Så Cindy tyckte jag kunde spara på städningen lite o följa med dem o ha skoj ist vilket jag tycker va snällt . Vi tog en Mac Donalds drive in o åkte iväg . Jäklar vilken trafik men vi kom fram tillslut :P Idag hade vi inga åkband utan skulle mest kolla in alla djur o grejer de har därborta . Grisar , kossor , lamas , getter , babyankor , valpar , kaniner o blablabla . Hehe . Småmysigt . Oså va det lite marknad o grejer man kunde köpa o massa folk överallt o godsaker o äta =) Sen va det ett band som uppträdde som Rachel o jag fastnade vid .. de va grymma faktiskt :D Vi hade kuuuul . Bra bra dag ! Åh , vi åt sånadär "Cinnamon rolls" innan vi åkte hem . Typ en slags kanelbulle .. yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammie d; I bilen på vägen hem va vi trötta..

Nu slappar jag till de på rummet . Snart sovedags . Imon är det ju 4th of july minsann . Då ska jag med familjen Holder på en liten båttur ;) Det är deras stora båt som en kille som heter Matt har hand om lite o fixar med så han bor på båten just nu . Så vi är inbjudna dit en himla massa folk . Jag tycker det ska bli riktigt roligt . Blir kul o träffa lite nytt folk igen :D Inte för att jag inte träffar nytt folk hela tiden men ändå haha ;)

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0