Soak city

Heey .

Igårkväll sen så blev det gymmet ist för drive-in bion . I love that place . Öppet 24 timmar om dygnet är bra skit :)

Idag har det varit en heldag i Soak city , en stor vattenpark . Vädret har varit varmt o gott som vanligt så skönt med lite svalka i vattnet . Himla kul va det med . Cindy , jag & barnen åkte dit . Jag fick köra ner till Chula Vista där det ligger . Najs najs . Fanns en massa roliga grejer o för det mesta hade man ringar o åkte i flera stycken . Austin från baseballlaget o hans mamma o pappa va oxå där . Riktigt kul dag och jag tror inte det e alla som får ha så kul på sitt jobb som jag minsann haha =) Få betalt för o åka till vattenparker o Disneyland och äta ute.. kan de bli bättre ?
Riktigt trött e jag iaf nu . Och har brännt mig under fötterna ?

Imorgon e Rachel tillbax här.. yeeeyh :) Saknat henne .
Puss


Denhär "tratten" va det bästa av allt .
Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag kommer så fort jag kan vännen :)

ha de så kul nu på disneyland . Jag vill med!! :D

2009-07-08 @ 20:01:19
URL: http://ninamatildaericsson.blogg.se/
Postat av: Marrisch

yes you love it but we miss you here you know:/

2009-07-11 @ 01:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0