Harry Potter and the halfblood prince

Hej hopp .

Jag hinner knappt med nånting här som jag har tänkt att jag ska ;) Som t.ex att uppdatera bloggen . Hinner ju inte med att svara på sms som jag får härnere ens . På nåt konstigt vänster , för tiden bara SPRINGER från mig . Men jag mååååste ju försöka hålla igång min blogg så ett snabbt inlägg får det bli iaf .

Måndags blev det väl jobb och gymmet efter det .
I tisdags följde Rachel med mig till flygplatsen och vi hämtade Nina :D Hurra , hon är här ! Och vi har en trio ;) Jag jobbade dock hela dagen sen från 12-22 så jättemkt tid fick vi inte för oss själva den dagen men så glad var jag iaf . Mindre glad var jag på natten när Nina låg mer på min sida av sängen än på hennes som en packad sill och pratade engelska i sömnen igen haha . Jag ville inte väcka henne heller så jag vaknade typ en gång i timmen . Men jag älskar dig ändå Nina ;P
Onsdagen skjussade jag Mitch tills hans Bmx camp här i närheten och Rachel släppte jag av på gymmet . Sen hängde jag mest med Nat plus att vi va o köpte biljetter till nya Harry Potter filmen som vi skulle se på kvällen när jag slutat . Nina hjälpte till när jag jobbade o va med när vi hämtade Mitch igen.. och vi badade i poolen o lite . Sen slutade jag , vi åt familjemidda o sen stressade Glen iväg alla till bilen så vi kunde åka till bion . Det va supermysigt o vi gillade filmen . Lite humor i den faktiskt :P Avnjöt våran big size popcorn i vanlig ordning o coke till det såklart .
Idag har vi varit i Soak city . Evan & Italy har varit med som sällskap till Mitch & Nat . Sen Cindy , jag & Nina . Evan & Mitch tycker det e väääldigt kul när vi pratar svenska tydligen :P Det har varit kul och blött precis som sist och jag har inte ens tänkt på att jag jobbat knappt . Slutade iaf 16:30 . Vi va alla väldigt trötta av solen och all energi vi gjort av med i poolerna o rutchkanorna men vi åt god spagetti med köttfärssås iaf o sen åkte vi ner till Target en sväng . Där köpte jag en massa smågrejer som kan va bra o ha :P O sen drog vi hem igen . Har målat naglarna "NY taxi cab yellow" och nu kollar vi Twilight i sängen och jag bleker tänderna . Haha . Det va allt för oss för denna gång .

Godnatt  /Jannike & Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0