Disneyland

HOLA .

Ojojoj , vilken vecka det har varit . Har hänt så mycket kul =)

Soak city i måndags som va riktigt skoj .
I tisdags va det jobb och sen kollade vi när Glen blev befodrad till "Battalion chief" och fick hålla tal på en scen o allt :)
Ons-tors va det Disneyland som hägrade med boende i svit och tillgång till en våning där man fick äta hur mkt mat man ville haha . Shit . Disneyland va underbart . Har alltid drömt om o åka dit sen jag va liten . Massa åkturer i alla attraktioner på dagen och pool & jacuzzi på kvällen , fyrverkerier från balkongen med utsikt över LA . Sen när de andra hade lagt sig gick Rachel o jag ut för Disney stänger inte förrens midnatt . Då var det ingen kö till nånting och vi kunde bara springa runt o göra vad vi ville . Hur kul som helst hade vi :) Somnade gott den natten gjorde vi med . Dagen efter fick vi lite sovmorgon sen va det bada i poolen som gällde i några timmar . Sen middag på "Rainforest cafe'" . En jättehäftig restaurang som ser ut som en regnskog innuti med akvarium och massa konstgjorda djur som rör på sig o låter o så åskar det därinne ibland . Sen va det dags o kolla på Disney paraden vilket va coolt med massa vagnar o dans o musik . Sen gick vi in till "California adventure park" som ligger ijämte . Då skulle vi upp i Tower of terror .. haha .. läskigt läskigt va det . Det va som en hiss som pajjade och man åkte ner en massa våningar o grejer sjukt snabbt.. har nog aldrig kännt den magkänslan haha . Sen gick vi runt därinne mest , åt mjukglass o så . Sen va det mera pool & jacuzzi innan vi åkte hem . Va hemma 22 på kvällen elr nåt .
Fredags jobbade jag ett delat skift :P På kvällen jobbade jag 17-22 och Nat sov över hos en kompis . Men då kom Mitchell's kompis Evan hit ist . Vi och grannpojken hoppade på cyklarna och körde runt runt runt kvarteret . Svettigt . Så sen hoppade vi i poolen . Och jacuzzin . Sen va min arbetsdag typ över . Brice undrade om jag ville komma bort till båten men jag hann inte riktigt med det tyvärr men det får bli snart :) Så jag slappade bara , skypade med pappa och somnade gott .
Idag är det lördag och jag ska nog ta o åka o handla lite saker som jag behöver . Sen ska nog jag o Rachel hänga hos hennes kompis Alex ikväll och det blir kanske lite fest :)

Både mamma och syster har fyllt år nu i veckan och hela familjen har varit nere i Falkenberg och firat . Lät så mysigt ! Har tänkt mycket på er :) Önskar jag kunde varit med !

Bilderna kommer strax...
/yankie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena syrran! Har kollat in bloggen lite nu! Gud va de händer mycket! Både du o ja har fullt upp. Du måste berätta mer om vad du ska göra i Baltimore o när??? Såg att du har en vän som heter Lara! De heter ju Tess me i andranamn! Häftigt! Det är ju ganska så ovanligt! Är hon svensk?! Finns inte så många i Sverige iallafall!Sen läste jag att du provat på Taco Bell!Det var ju min favorit! Tänk om du kunde skicka hem lite tacos, burritos m.m. Gud så gott! Tycker helt klart att du ska satsa på Ture! Kan inte låta bli att skratta åt namnet! Hi hi! Ta inte illa upp! Men de låter så roligt! Han är helt klart godkänd enligt mig! Jättesöt! Ha de så bra så hörs vi kramar Jessica

2009-09-19 @ 11:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0