Vintersol

Denhär veckan går skitfort.. medans förra va långsammare än en sengångare.. jävliigt lustigt ;)

Idag sken solen . Gud så glad jag blev då . Tog mig en runda i solskenet , mkt härligt ! Senare blev det inhandling av nya Cosmopolitan , käka varm nyponsoppa med glass & mandelbiskvier och massa mys på tv:n . Jääh . Juste , mamma & jag tog en tupplur där mitt på eftermiddan me , shitz  . Min dygnsrytm e inte riktigt som den ska tror ja . Sent igårkväll t.ex låg jag i sängen med datorn o kollade massa kul på web-tv:n o åt riskakor o maränger (?) HAHAHA . Ja gud ja .

Snart e det helg :D Blir nog en partyparty helg . Det e löning med ju ! Tror det blir en helhelg i Jkpg typ.. eller jag vet inte ännu . Men lutar åt de . Men vi får se som sagt . Filurar på de ;)
Sugen på o dra in till Jönnet redan imon , men min Gina & Donkken kompanjon (aka Emma) kunde inte följa me . Så nu får vi se hur det blir me det . Sugen på nåt nytt i partyklädesväg . Lite onödigt dock kan jag tycka när jag snart ska till US meeen . Kanske kan få rota runt lite i  Ninas garderob o låna nåt najs där annars . Tänkte jag föreslå . (du får låna nåt av mig , ok ?) Haha d; Smidigt .

Men varför skulle dem lägga ner Cubus där på stan för ? Hade ju precis fått upp ögonen för det .



Nu ska jag fortsätta mitt onsdagsmys :)
Chiao ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0