Living the life ;)

Gårdagen var awesome ;)

Först va det jäkligt pilligt med planeringen.. att först hitta skjuss till NÖ osen skulle m&p vänta på mig inne i Jkpg så de kunde skjussa mig till förfesten (inte så centralt juu) . Fick skjuss av Jenny typ vid 15 tiden men va ju inte partyfärdig då förstås , så Mandy fixade så att jag kunde sminka mig oså hos N tills tåget skulle gå 17:21 . Hon hjälpte mig o fixade mitt hår med , supersnällt :)

Sen efter en stund var man äntligen på plats inne i Jkpg , ett par cider hade ju redan slunkit ner innan man anlände till festen . Ensam tjej . Haha . Men det va väldigt kul . Grabbar e sköna o festa med . Tyllet på min klänning gick sönder hela tiden (kass kvalle tydligen) så jag fick låna nål & tråd o ha syslöjd haha . Oså köpte vi pommes i driven . Sen va snart vinet uppdrucket oxå o det blev nån annan fest . Lite crazy . O spring på stan nånstans , hittade en rolig tändare hämm . Sen va det Centrum , allt graaatis . Haha . Det va kul ! Sen väntade vi vid Olles på de andra . Asskönt o träffa dem igen . Och det blev ju himla bra :D:D:D Ingen va arg elr tjurig hähä ;) Vi hade bara askul ! Blev gott från Donken såklart . Innan det blev efterfest 1 , 2 och 3 tillochmed ! Whoe ! Vi hade redigt roligt jag och E faktiskt . Så det kan bli . Det blev bäst ! Hon e ju väldigt gullig tror jag ! En galen hund träffade vi med . Innan den sista efterfesten hos S . Där vi oxå skulle slagga ! Men det blev inget sovit förrens idag när jag kom hem typ 11:30 till Malmbäck . Trodde jag skulle dö på tåget så man e ju skapligt sliten . Mobilen har fått va avstängd hela dan =) Men iaf .. natten/morgonen va jättekul . Vi lyssnade massa music o skojjade . Lekte med kittykattsen :*D Kollade massa fina konstverk . Så skönt o få prata med dig med .. veta hur allt ligger till osv . Kändes verkligen hur bra som helst . Tycker bra om dig yes ! Sen körde vi ju våran replik "LIVING THE LIIIFE" med . Och precis när jag ropat ut det ja då rasar typ deras bord i köket sönder när jag sitter vid det (fast det va inte jag , det va nåt fel på det jue;)) men det va rätt komiskt . YEEAH , LIVING THE LIFE där ja ;) Vi kollade nån film o vissa lagade mat . Sen tjötades det massor med . O jag vilade mig på golvet en sväng hähä . Sen typ vid 10 kanske gick vi en aslång jobbig promenix hem till A igen . Hade min väska där ju . Så fick jag skjuss till stationen o åkte hem till min ljuva säng , asskönt :D
Tack för en toppenlördag och för att ni tog hand om mig , fixar ALLT när jag kommer till storstan hihi ;)
Nu känns allt bra verkligen . Skönt :D

pusss

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh herregud gumman blir ju snurrig i huvudet bara av att läsa haha låter iallafall som att du hade en lyckad kväll?;) måste höras så jag får höra alla detaljer haha! miss you! puss&love<3

2009-01-26 @ 14:37:06
URL: http://missemmaa.se
Postat av: Emma

Ja jag hade också en lyckad kväll, var kul med en lite annorlunda kväll ;) Men till helgen tycker jag att du & jag ska ta oss en utekväll i jkpg, nu är jag sugen hehe ;)Ska försöka hinna slå dig en pling ikväll också så jag får höra om dina helg bravader haha ;) puss&love

2009-01-27 @ 12:47:36
URL: http://missemmaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0