Sömnproblem

Usch , kan inte sova :( Har vänt duktigt på dygnet . Eftersom jag sov (pinsamt) länge idag är jag inte speciellt trött nu . Gick o la mig 23 ikväll och försökte en stund iaf . Men nu e jag uppe igen , såklart inte det gick . Har pratat lite med pappsen , druckit varm oboy o tatt ett par chokladbitar ;) Haha . Hoppas det går bättre nu bara för det .
Förövrigt tycker jag inte om denhär månaden . Januari . Piss-januari skulle den hetat . HÄNDER JU NADA FFS ;( Hela veckan har varit seg . Dethär får jag nog se till o ändra på ;)
Jaja , hoppas på Sthlm imon . Annars ska jag då fan hitta på nåt annat skoj . Palla detta lix . Vill ha helg också . Spank you !

Over n out /little yaank
PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: marren

åker du inte till stockholm så vet du ju vart du ska :D hahahaha!

2009-01-15 @ 09:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0