Moster Jannike

HEPPA .

Vad har hänt sen sist ?
Den 7/1 - 2009 , alltså i onsdags , blev jag äntligen moster :) För 2:a gången . Och det blev en liten tös . Hihi . Trodde jag faktiskt inte , men det va bara för jag hoppades på det egentligen men det brukar ju aldrig bli som man vill så ställde in mig på motsatsen ;) Tess Lara Dahlqvist heter den nya familjemedlemmen <3 På söndag ska jag få träffa henne . Lara efter Lara Croft hahaha.. Mårtens påhitt ;) Jag är så otroligt glad och stolt :) Stolt moster . Och stolt över syrran som varit så duktig , hon e ju som gjord för barnafödning verkar det som . Hoppas jag oxå har dem generna när det e min tur i framtiden :p

Annars har jag mest varit i stan i veckan faktiskt . Uträttat lite ärenden (haha) och umgåtts med friends.. naaajs ;D

Idag har jag varit o klippt mig . Sjukt skönt med lite fräscha toppar igen ;) Denhär gången va det värre än nånsin tror jag haha :S Så nu e det najs .
Funderar på kvällen nu . Men ser ut som det blir in till stan en sväng på lite käk . Med Sanna , Alex , Ottilia & Dennis . Sen fixa lite från Hemmakväll o softa i Mbk . Kan va kul , inte ofta alls man träffar dem ju !
Så får det bli fest imorgon tror jag jag känner för ;) Var , när och hur får vi se ;)

Förövrigt ligger jag visst ute på Youtube med mitt vackra nyårs no stress skråålande . Haha . Och Stoffe visar sina talanger som sångpedagog . Sidan får ni som vill se leta upp själva för jag tänker inte säga ;) FUCK YOU systrarna Lagerström =)=)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0