Tomorrow will be fun =)

Idag har jag fixat en del på mitt rum som jag förtillfället lever i d; Och det blev så mkt mysigare . Står ju massa kassar o grejer från min lägenhet här o var där.. men har nu fixat till det så gott jag kunde så det känns bra :D
Även varit ute o promenerat lite med mamsen och käkat en god kvällsmat . Dehär är en såndär vecka som går fort igen märker jag =)

Imon bär det av till stan för att simma/bubbla/basta o lite sånt med Nina . Oh så skönt det ska bli ! Sen tar jag tåget in till Jkpg för att hänga med Juliah . Så sjukt längesen vi hade kvalitetstid (eller träffades överhuvudtaget rättare sagt) d; Så det ska bli superroligt ! Kanske tar en långfika på stan elr hittar på nåt annat mys . Saknar verkligen henne.. hon e typ SKOJJIGAST . Haha . Vi har en lite special sense of humour ;D När vi två var små var vi dessutom närmaste grannar men vi va rädda för varandra eller nåt hahaha ! Sen ska jag åka med bruschan hem vid 21 tiden när han slutar jobba.. perfa !

Verkligen såå kul kväll i lördags btw.. kan fortfarande inte smälta de riktigt att det blev så lyckat med allt . Hihi .

Oså är det  ju snart helg igen ! Vet inte vad som händer än . Mamma o jag pratade om o dra nånstans på fredag (för shopping) :D Får se , får se . O Camillis o jag har ju en ny liten fredagstradition med hähä . Men än är inget spikat . Sen är jag bjuden till Jane på lördag , o det va längesen jag kunde komma till henne nu så hade ju varit hyvens av mig o dyka upp :) Oså ville kanske lite flicks gå ut med där.. fast jag vet inte om man känner för Högland riktigt . Kan nog lätt bli att man skippar det faktiskt haha . Tar liksom emot en hel del nu när man har dissat det länge o hittat så mkt roligare place o hänga på ;) Vill ju dock träffa girlsen såklart ! Sen är jag samtidigt sugen på o bara ta det lugnan oxå på lördag.. kanske dra in o äta på Sunrise i Eksjö o sen bara ha en mysig hemmakväll hos nån . JAJA.. får fundera så får vi se :) Vem vet vad som händer !? ;)

pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0