Just daance

Helgen har varit kanon !  =)

I fredags blev det Coco Thai käk med de 2 kärleksparen och jagsjälv haha . Det va "hemskt trevligt" ;) Skön humor i den ligan . Drog vidare till Otti sen och kollade en UDDA film "Mama's".. men det blev en del skratt , för den va sjuukt skum . Och massa godis .

I lördags tog det en evighet o planera dagen men tillslut så ! Emma & jag åkte in till Mandy och började fixa o stressa , sen blev det tåget (där även Angelica väntade) till F-rum där festen fortsatte hos Mackan . Väldigt najs . Fick ju shotta lite After Shock igen d; Sunny Beach specialitén . Sen bar det av till Jkpg med bil , vilken resa . Vissa mådde ju bättre än andra haha ;) Yes , väl därinne sen fick vi splittra oss lite . Centrum för mig och Amanda . Där dansade vi järnet och hade sjuuukt kul ! Och så blev det Sliver med en sväng , asnajs därinne kan jag säga ! Sen blev det DONKEN afcårse ;) Och lite efterfest med :p

Igår va det S-fors som gällde hela dagen lång . Umgås med familjen , bästa ! Träffade Tess för första gången , loveli ! Känner att jag inte kunde spenderat min söndag på nåt bättre sätt :)

Och nu är det en ny vecka på g . Härligt . Får se om det kanske blir en tripp till Stockholm , komma hem lagom innan helgen igen hehe . Får uppdatera om det sen , ifall det blir av eller ej ;) Give me some adventure .

Har fixat Spotify förresten , den bästa skiiten :D

CHiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0