I got stuck ! ;)

How you doin' ? ;)

Idag hände en ehm tragisk (?) sak . Haha . Visste inte om jag skulle börja skratta eller gråta . Hade precis varit ute o gått i kylan i 70 min (råkade gå vilse bland träd , is och skog vid sågen förövrigt suck..därför det tog lite extra tid) sen när jag äntligen e hemma igen .. ja då får jag inte av mig stövelhelvetet . Då har en grej på dragkedjan gått av och allt har FASTNAT så det e helt impossible o göra nåt överhuvudtaget . Sktivarmt foder innuti o allt , fick ju panik haha . Ingen hemma som kunde hjälpa mig heller för mamsen&papsen hade dratt till Ullared ! Ringde och fick lite tips (av pappa: hämta en tång och av mamma: häll matolja på låset) HAHA . Men det gick inte . Så pappa sa att jag skulle gå upp till farfar o få hjälp . Men det va omöjligt ! Men han lyckades dra av mig skon iaf . För min farfar e starkare än kungen !
HAHA ja nu vet ni det . Och min fot är fri igen :D

Ikväll ska jag träffa Nina , va kul !!! Hyra lite film tycker jag o mysa massa =)

Igår va pappa&jag ute i S-fors o hälsade på lite . Gav Wille lite paket oså , lekt massa .. pusslade ihop ett helt pussel , inte illa . Fast han gömde bitar under mattan hela tiden den rackar'n så jag inte skulle hitta dem ;) "Kom Jankan så leker vi" . Hihi , gull . Han blev väldigt glad för sin Findus-katt iaf .. och memory va han en jäkel på . Jag fick typ 2 par och han 8.. Okej , liiite fusk kanske men jag blev ändå impad :D
Och nu e jag så oerhört pirri pirrig för jag undrar om det e en liten tjej eller pojk som ska ploppa ut nu när som helst . Syrran ringde idag o mådde lite sådär stackarn.. kan bli lite när som nu ju känns det som . Shit va kul det ska bli ! Vill nu nu nu . Lycka .

Är det bara jag förövrigt som trivs , mår bra och är happy nu förtiden ? Alla verkar må dåligt o såntdär..eller långt ifrån alla , men många . O det e verkligen jättetråkigt:( Hoppas det löser sig för er och att bättre tider komma skall ! Och bara för att chocka folk i allt detta: HÄR HAR NI EN SOM MÅR PRIMA SKINKA . TOP NOTCH .
Kände jag va tvungen o bryta mönstret i allt detta elände .

Markus Krunegård - Ibland gör man rätt , ibland gör man fel
Lev med det , lev med deet

Puss & hug to you

Kommentarer
Postat av: Marren

härligt att nån mår prima :D gött!!!



de e en flicka i magen juuu :D

2009-01-05 @ 19:49:13
URL: http://wwwmarren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0