Här kommer den...

nyårsaftonsummeringen alltså ;)
Roligaste nyår på länge & verkligen bland det galnaste hehe. Fick ju träffa alla iaf ;)

Har vart så slö såhär dagarna efter så har inte orkat förut. Jobbade igår 7-13 med och kan säga att det va håårt.. eftersom det blev noll sömn natten innan där ja så höll jag ju på o sitta o somna hela tiden , blev lite mobbad haha ! Menmen =)

Nyårsafton slutade jag jobbet kl 13 , sen duscha lite o in till stan. Där sprang Laxen på mig så passade på o tjöta en stund tills Emma, Zabina & Andreas va framme i stan o det blev käk på En italienare ;) Sen bar det av till Anneberg där vi gjorde oss i ordning och korkade upp. Körde nåt himla kortspel som inte alls va bra för nykterheten ;S Hade skittrevligt .. vilda diskussioner o grejer blev de sen me hihi ;) Hade planerat o dra in till Eksjö men det blev inte så. Blev lite sentimental osånt så ville inte haha. Istället blev jag avsläppt hos Oskar vännen o där va det skojskoj. Råkade nästan gå fel o hamna hos grannen med HAHA.. jag va lite kalas där ett tag. Herregud. Ja men sen var vissa "borta", galet, så Zabina fick bli min chaffis in till Jönköping.. HAHA , stackars Bina som fick stå ut me mina upptåg.. hade suttit o sjungit BAPADAPADABAPADA (no stress låten) hela vägen o massa grejer. Ringt typ 70 samtal för att jag glömde adressen hela tiden o massa skumma grejer.. vilken resa . Aja , hämtade upp Stoffe o Adam o lite på stan , sen PAAArdiiee OOnN at Adam's place. Där hade vi sjuuukt kul, som vanligt me dem stollarna. Lite dans (eller mycket) o kaffe o massage o Statoil har jag hört , och och och allt man kan tänka sig hehe.

Thanks for this ;)
Welcome 2009!

Nyårspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0