Fyndat :'D

Fredag - MUMS :D

Har vart inne i stan en sväng . Hittade 2 delicious dresses på rea d; Hihi . PERFEKT . Lite nya spetsleggings & strumpbyxor + gott från systemet med förstås . Hade tänkte dra in till Jkpg först men hittade ju allt nödvändigt i Nässjö så sparade både tid & pengar . Nu ska jag ner till ICA och hämta mitt nya löshår med som hade kommit , sen e jag nog redo för en partylördag hehe :) Ut på en promenad med ! Sen blir det bara lugnt o mysigt ikväll.. Let's dance förstås whei . Får se om jag våldgästar familjen Fyhr/Augustinsson ikväll igen ^^
Sen e det då PARTY imon . I Jkpg som jag sagt innan . Är bjuden på lite tillställningar ;) + att lite andra vänner ska ut med så får se vart man hamnar exakt . Kul kommer det bli iaf !

Haha.. Carro va rolig igår . Hon brukar alltid skicka typ "du är inte i Nässjö eller?" och svaret brukar ju va att jag e i Mbk (eftersom jag bor där Carro haha!!!) . Och hon hade inget o göra o ville hemskt gärna träffa mig men alla bussar hade ju gått oså.. så då kom hon o hämtade mig :D Det va gull . Oså handlade vi lite och gjorde en egen pizza . Massa godis blev det med . Och kolla på gamla kort ;) Och massa snack & nya Bondfilmen . Sen kom lilla Stina med.. det va kul o träffa henne , längesen ! Så det va värsta ELSIES KONDITORI REUNION !! Haha . Tack för en trevlig kväll !

Nina - Det e så jäääkla spännande . Jag e glad ! Hoppas min familj ringer snart med o att de verkar lika bra som din . I'm so excited ! Det kan bli bääst dehär ;D;D

VARJE VECKA E DET HELG - TA EN NY SHOT , VAR GOD OCH SVÄLJ
bye bye then ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0