Friday it is :)

Hej mina damer o herrar .

Det blev inget Sthlm this weekend . Lite trist , men det går fler tåg ;) Nina & jag måste ju ändå upp till huvudstan o fixa visum såsmåningom t.ex .. kanske hinner med nåt kul då samtidigt . Men igårkväll fick jag nåt slags dampanfall när jag satt här o tråkade (denhär veckan har varit seg).. så packade en väska o hoppade på bussen . Visste inte vart jag skulle hamna riktigt.. om jag typ skulle ta o hoppa på ett tåg o åka till Cassi i Sthlm lr nåt =) Lr åtminstone till Mia & Jullan i Jkpg . Men det blev ingetdera hehe . Va med Amanda en stund ist . O sen mötte jag Carro när hon slutade jobba.. så köpte vi lite gott o gick hem till henne o kollade film o lite . Good stuff . So that day turned out quite good at last =)

Idag har jag varit på världens bästa humör typ . I Måndags var jag på världens sämsta . Så det va ju bra det ordnade upp sig haha ;) Har varit ute o gått som vanligt o inne en sväng i stan (systemet) hehe . För imorgon blir det fest !!! YES . Jag e riktigt sugen . Eksjö verkar det bli o det e på tiden I guess.. long time no see ! Så det kan bli kul ! Speciellt om vi bowlar innan men det e ju inte 100 än . Hoppas på en äkta flumkväll med girlsen ;)

Nu ska jag gå bort till min moster Camilla minsann , för det bestämde vi innan . Hon e själv så vi ska umgås lite o kolla på "Let's dance" o saker . Jag gillar henne ! Och förövrigt e ju Laila Bagge den snyggaste kvinnan där , give me her hair haha !
Lugn o skön fredagkväll ;)

Tja dåå !
"Man e precis så fin som man själv tycker att man är"

/yankalajn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0