California dreaming..

..on such a winter's day



Nu längtar jag en del till att komma iväg faktiskt :) Bort från denhär kylan o mörkret . Till alla upplevelser och allt spännande & kul som väntar på mig . Det är såå segt just nu här hemma . Samtidigt kan jag inte fatta eller vänja mig vid tanken knappt ens att jag snart kommer befinna mig typ 2000 mil hemifrån .. jisses ! Och allt detta kan ske på ca 1 månad.. om ca 30-40 dagar kanske jag sitter därborta i mitt nya hem . Förmodligen livrädd hahaha . Fast stolt . Stolt över att jag vågade ta steget :)
Blivit matchad med en familj nu och det e den första som känns rättså passande faktiskt ;D De verkar va en jätterolig & aktiv , glad familj som bor i Mill Valley som verkar va en supermysig liten stad , 15 min från San Fransisco . Och jag hoppas att de ringer till mig.. I really do . Men det vet man ju inte än hur det blir med det . Kalifornien e det som gäller iaf . Håll tummarna för Nina & Mig :)

Dags för den dagliga 1 timmes promenaden nu . Vissa dagar tar det emoot kan jag ju säga men jag vet att det e skönt när man kommer in igen ;) Hoho . Uppdaterar mer om veckan laaater on d;

/hastlavista/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0