Fyllechaffis , lager , 157 , melodifestival , jobb

HEE PÅÅ DII
Då va helgen slut . That's nice . Faktiskt . En hel vecka framför o ladda upp till nästa helg lix haha ;)

I fredags blev det en lite annorlunda kväll . Jobbade till 21 först . Sen fick jag låna bilen så åkte ut till Emma . Bestämde mig för o va fyllechaffis för kvällen . Spelade massa wii (det gick bättre denhär gången elr hur?;)) O lyssnade good music o plötsligt va kl 00 ! Ojs . Då körde vi in mot Nässjö i en sjuk dimma , såg knappt vägen ju.. men de gick ju de me . Sen hade de inte insläpp längre när vi kom fram .. nähäpp . Så vi sprang runt lite . Tänkte ju inte direkt på att Brygget va öppet , lite synd.. så det gick inte heller . Blev en sväng på Jamaica där det fanns lite nötter HAHA . Sen träffade man på lite andra godingar me som jag skjussade hem innan vi drog vidare mot Eksjö för efterfest . Bara det att när vi kom fram va efterfesten inställd.. illa hehe . Men vi försökte iaf . Sen körde jag hem o sov i min egna säng typ halv 5 la jag mig.. skönt ! Rätt trevlig kväll trots allt =)

Lördagen blev det lager 157 ett par timmar.. o sen lite käk på Dragon på A6 på hemvägen . Man va ju skapligt trött sen när man kom hem . Då blev det fruktsallad o melodifestivalen.. gytt ! Tyckte bäst om Alcazar , Marie Serneholt o han Jkpgs killen.. men det gick ju åt helvete med det mesta hehe . Pallar inte programledaren heller , uscha ! Sen ringde en gammal "bekant" mitt i allt med.. som det har varit vääldigt tyst från länge.. haha.. typ 1 år sen sist ? Men det va ju ett trevligt samtal iaf . Aningens förvånad dock . Men snart blire fest dåå schnajsigt  !
Blev inte så mkt från lager . Lite hotpants från Wonderland & Frank Dandy , Svea linne , leopardleggings o ett par Fred Perry sneakers.. :) Lite nytt e alltid kul iaf !



Idag blev det att stiga upp i ottan.. började jobba vid 7 . Men det har gått brabra . Sen har jag bara slöat , sov nån timme där me.. fattas lite sömn . Är supernöjd med att man haft en vit helg iaf ;) De e skönt de ibland !

Nähe . Sovisch om en stund kanske . Försöka komma in i nån slags rytm :P Brunutansol e ju dock ett måste innan läggdags tror jag.. guud .. jag hatar o va såhär blek , trivs inte alls . Det funkar inte .

Nightynight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0