Memories

Häromkvällen när jag va ute på den sedvanliga promenaden med min Ipod slog det mig hur många av låtarna däri som man förknippar med massa minnen.. framförallt minnen från i somras ;) Blev fan helt nostalgisk och helt gladpirrig i hela kroppen . GIVE ME please :D Så fruktansvärt mkt kul...

Här kommer lite om vad det kan va för låtar som fått ligga kvar i I-poden en längre tid o vad jag kan ha för relation till dem hehe d;

Baby Alice - Pina colada boy
Oj, den har jag nog plågat endel folk med på massa fester. Speciellt vissa killar bah "BYYYT". Fast jag vet ni älskar den egentligen ;) But I love it hehe , tröttnar aldrig ! Så somrig . Hörde den första gången på midsommar på Öland me.. vilken resa , vilken resa d; No problems in the world feeling .

Laurent Wolf - No stress
Behöver jag ens ge några förklaringar elr vad säger ni ? Är ju numera "No stress tjejen" själv efter vad som hände på nyår.. kommer få äta upp den låten hela mitt liv tror jag för det e ingen som lär glömma det . Jag har gett låten en nuna haha ! Vi kör med det always in Jkpg serrö . Kan inte beskrivas i ord d; Iallafall... I LOVE IT LOVE IT LOVE IT !!! Puss på den alltså . Sen så hörde jag den som först när jag va med ligan på Sunny Beach i somras . Hela gänget samlat på Grabbarna Bus , redo o taggade för SKUMPARTY .. typ roligaste grejen ever ! Där satt vi & grabbsen vid ett bord o väntade flummigt på bussen till partyt.. jag & Carro med varsin Strawberry daiquiri . SOO NICE ;D

Kick - Fest hos mig
Återigen bekymmerslös sommarpartyfeeling . Ingen vet hur kvällen slutar . Återigen var Sunny placet där den först nådde mina öron . Sen tänker jag på alla ändlösa ggr när Emma & jag kört den haha . När vi fullkommligt nötte sönder den hemma hos Peter i somras.. "Bara EN gång till.. snälla" D;

The Veronicas - Untouched  
Uhh , sån jäkla tagg-låt ;D Den nötte vi oxå sönder ett tag . Det va i samband me när vi va o jobbade på tivolit hihi . Osen när vi satte på tv:n bara va den där hela tiden , helmysko hehe =) Det va som den ville säga oss nåt nästan höhö ;D

Kat Deluna & Busta ryhmes - Run the show
Skönt beat liksom ! Sen körde vi den på våran roadtrip till Örebro . Full volym i parkeringshuset sen haha.. det va galet galet . Spontaniet e bra !!

Kate Ryan - Ella el la (stavning?)
Tänker jämt på när man pratade i telefon med han där jämt ett tag o han åkte i bilen oså hördes den i bakgrunden . Hmm.. haha att jag la märke till de bara :p Sen e det ju verkligen TYLÖSAND över denna . Jag , Mandy & Nyberg när vi schteeekte ! "BADAPADUUBAPABADUUUDU!" -bara Amanda som fattar =D De stekiga krogarna o gå före alla i kön . Haha , glassigt värre .

T-pain - Apple bottom jeans
Shit.. fest hos Nasse i våras . Jag , Nina & Clahara . Den rullade flitigt . Sen stod Nina & Jag o dansade framför alla på festen nåtsånt ? Öhhm . Ja de va nog pinsamt . Oså tänker jag på Mandys dans hon gjorde i skolan till denna som jag skulle kolla så den blev bra hehe =)

Starstylers - Keep on moving
Den har vart me ett tag . Hörde den när jag bodde i Nässjö o drog en kvällspromenad o en dunkadunka bil körde förbi i centrum . Åh , va e det för låt nu igen tänkte jag o gick hem o kolla upp de hehe :D Sen dess e den flitigt använd varje förferra !

Stone sour - Through glass
Åh , sånhära sorglig fin asbra goding låt . Den kommer alltid vara och förbli fulländad almost perfect ! Hans röst är mm mm :D Återigen SUNNY . Efter första festkvällen me dem . Vaknar upp på hotellrummet av att den här går på om och om igen säkert 25 ggr och då överdriver jag inte ! Hann nästan lära mig den utantill . Nån hade den som ringsignal men ingen i rummet vaknade - heldöda - förutom jag som lyssnade o lyssnade o njöt haha :D Sen lyssande jag på den hela tiden när man kommit hem o va superuttråkad o bara ville tillbax ner dit . Men den va bara sorglisch sorglisch då . Men nu e den super .

DJ Pish - Årets solbränna
Trodde jag skulle dö när Emma introducerade denna låt för mig . Haha . Så jäkla flummigt . Världen blekaste fiskille som sjunger med . Mer fjåårtislåt än såhär blir det inte folks ;) Beatet är dock de bästaste .. helskön !

Orremannen - Bag in da box
Behövs ju ingen närmare beskrivning.. BAG IN BOX Å TÖRSTIGA POJKAR helt enkelt . Säger jag Midsommar i Köpingsvik fattar ALLA :D Gud va alla höll på me dedär !!!

Katy perry - I kissed a girl
Mest uttjatade låten.se . Men ett tag va den heet het ! O det började oxå på Öland . Shittans va mkt som kmr därifrån då .

Timo Räisanen - About you now
Det kan av en av världens bästa låtar ! Va ju självklart Oskar som lärde mig lyssna på den haha :) "Bara den bästa musiken" . Såklart ! Han e bäst på låtar . Den påminner mig massa om alla flumhemmafestkvälls vi hade o allt var TOPNOTCH . Så sjukt jävla förbannat skoj ! E nog verkligen bland de bästa festminnena ever d; Can't even explain it. Finns ju då oxå The Killers - Are we human , Markus Krunegård - Jag e en vampyr , Parken - Jag har vart vilsen Lisa , Oh Laura - Release me och Wherever you go trance remix som också e exakt såna låtar som faller in på detta :D Tackar tackar .

Sådärja , nu  orkade jag inte mer . Men lite flashbacks till sommaren fick man iaf <3
Wuhuu .

Imorgon e det hääälj . Hurra ! Fast jag ska jobba rätt mkt . Får se vad man hinner med mera d;
Veckan har vart skoj förövrigt . Speciellt Emmas o min Wii/godis-kväll i onsdags (:
Skriver mer om helgen later on !

HEEY HO - let's go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0