Trerätters ..

Här kommer lite bilder från lördagskvällen ;)
Blev 3 rätters middag hos Janet . Superfint hade hon fixat det och jättegott va det . Förrätt var en "smörgåstårtetrekant" , sen hemmagjord klyftpotatis med kött o bearnaisesås (mumma!) o sen chokladpudding med lite gott till :) Trevlig kväll ! Hann väl me o va på hotellet 1 timme drygt sen bara.. det räckte d; Haha . Träffade lite trevligt folk iaf o fick skjuss me bästaste Åsa hem.. perfa ! Igår mådde jag rätt bra efter lite käk o vilande , sen blev det jobb 16-21.. inte jobbigt nånstans , bara skoj faktiskt :)




Idag är det zåååål ute . Det gillas mest av allt ! Tog en timmes promenix o njöt . Men råkade halka o landa på knäet precis det sista jag gjorde innan jag skulle in i huset igen . Jävla is ! Uh , ont !! Nu är jag nog helt blååå där . Men jag överlever . Sen åt mamma o jag bakpotatis med kyckling/curry röra.. gatt . Min fader har knappt synts till de senaste dagarna.. han har blivit sjukling o orkar bara ligga i sängen o kan inte käka nåt . Stackarn . Men han mår nog lite bätte idag iaf :) Mammas bästa film som hon nånsin sett nästan heter visst "Shooting fish" och den hade de beställt hem så den kom med posten idag.. får nog ta o kolla in den ikväll . Och vänta på samtal från Amerikatt ? :) Kanske ringer de ikväll igen . Har blivit matchad med en familj i the O.C.. aaaaoowh :D:D:D Fatta ! Villa Park heter placet . Ska bli späännande , spännande o se vad det kan va... det verkar toppen :)

Hepåre'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0