Sleepwalker . HAHA

Att inatt har det hänt grejjer haha ! Jag e ju inte den som brukar gå i sömnen vad jag vet , men inatt hände det . Eller jag gick inte , jag sprang (?) .. guud . Klockan var 04 i morse o jag tror att jag va helt inne i nån mardröm som jag inte minns vad den handlade om.. och jag vet inte om jag sov elr var vid medvetande men plötsligt kändes det som jag blev anfallen elr attackerad av något i sängen hahaha .. skitäckligt faktiskt . Så har slängt ner hela täcket på golvet (elr om jag har ramlat ur sängen, för mamma hade hört en duns?) och sprungit mot dörren i kolmörkret , slitit upp den och fullkomligt dykt ner i mammas säng i rummet brevid (skrikandes under tiden) i ren panik . Hahaha.. usch vilken äcklig känsla det va .. o mamma som inte va riktigt vaken fattade ingenting.. o inte jag heller nästan :p Men där somnade jag sen iaf.. tur att inte pappa låg där jämte mamma för då hade han blivit mos.. han ligger i mitt gamla rum för han tycker mamma snarkar lite för mkt ibland haha :p
Jaa.. det va ju en upplevelse jag helst inte e med om igen =) Det e säkert nåt med fredagen den 13:e hahaha .
Pappa är annars den i familjen som brukar stå för sånahär bravader i sömnen . En gång hade det fastnat en kanariefågel i hans hals drömde han o han drog efter fjädrar o kunde inte få luft.. en annan gång trodde han att sängen va en båt och dök ner för kanten och slog huvudet i garderoben typ (han skulle dyka o livrädda någon) . Livsfarligt ju haha . Måste vart ganska skoj för mammas del o ha bevittnats detta dock hehe !

Ikväll blir det fest med Mandy & Nina H bland annat.. börjar lite i Nässjö , sen blir det utgång i Jkpg . Det kommer bli såå himla kul d; E taggad för lite fest ikväll !

Förövrigt fick jag en liten kusin igår , Moa ska hon heta :) Fint ! Kim & Moa har dem nu . Mysigt !

See you on the dancefloor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0