Skönt :)

Lugnt & skönt i helgen.. wonderful :) Hade planerat o festa idag först men kände bara inte för det sen . Har gått o funderat fram o tillbaka under dagen på hur jag skulle göra men kom fram till att jag bara inte är sugen idag helt enkelt ! Jkpg kändes mest jobbigt efter att nu varit där 2 helger i rad och Högland kan jag säkerligen klara mig utan . Har ju lite partyplans för nästa helg så desto roligare blir det då ;)

Igår va det mysigt ute hos Emma . Blev massa godis , film o skratt . Kollade massa minnen på datorn..man kan hitta mkt gamla bilder som sagt hihi =) Senare åkte vi till Jkpg för att hämta hem en fyllekajja haha . O då blev det ju självklart Mc Donalds med hoho . Tack vännen för en skön kväll .

Eftersom det blev rätt sent inatt och jag vaknade tidigt idag har jag varit ganska trött . Somnat lite då och då haha . Varit ute i solskenet o njutit på en promenad med . Sen käkat en underbart god middag . Rostbiff , potatissallad , sallad , köttbullar , bröd & cider =) Nu taggar jag melodifestival om en kvart ! Får se om man kanske träffar Jensan en sväng me .

Imorgon blir det att åka ut till världens bästa syster... Kaanoonkuul D;

Pappa fyllde år igår också.. grattis daddi :D
Trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0