Ska vi åka ?

Okej , jag känner mig som värsta nörden nu verkligen...
Men ikväll så e det Semestersvenskar på tv ! Woho , har ju gått o väntat på det i hela 2 veckor hahaha . Kan bara gå o längta efter nåt speciellt program sådär , då e man lättroad . Haha nä men det e mest för att jag e så förbannat trött på vinter , kyla , slabb , snö & mörker och när man ser detta program så e det som o fly från verkligheten för en stund . Känns nästan lite som o va därnere i Thailand själv för 60 min . Inlevelse . Haha . Men hallå , är nån sugen på en sista minuten typ NÄRSOMHELST (vi kan åka imon typ.. fattar du?) så pleease let me know . Spontaniet och galet e bra ! ;) Hade gjort allt för o få komma iväg nånstans o bara schteka lite för en vecka haha !



Har precis varit ute på promenad och ätit lite pasta med kyckling/curry-sås nu mums . Ska bara hämta min trippeltång hos Mattis nu så blir de in i duschen o sen locka till det lite :P De va längesen man va sådär helt lockhårig . Angelica & Jossan va så fina i håret i lördags ju.. blev ju lite inspirerad hihihii =) Sen får vi se vart det bär av...

Puuuss

"I can do what she can do so much better"
haha !

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill åka till sol & värme, jag vill jag vill.. ska nog bara vinna å lotto första haha ;)

2009-02-25 @ 22:49:25
URL: http://missemmaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0