Sjuk blev frisk =)

Hopps

Veckan har varit skön o bra , tills igår.. då blev jag sjuk . Blää . Öm i hela kroppen , ingen matlust , yr , ont i huvudet , lite illamående m.m. Usch , inte kul alls . Så kunde inte göra nåt och knappt äta nåt på hela dagen , bara ligga i soffan framför tv:n . La mig supertidigt mot mina normala tider igår med (ca 22:30) och sov till 11 idag . Sen va jag FRISK , hör och häpna =) Idag känner jag inte av nånting så det e superskönt ! Tack för de :D

Lurar på o hitta på nåt skoj därför idag . Kanske drar in till stan senare o gör nåt . Vet inte ?? Igår skulle jag åkt in med Nina o umgåtts lite , sen fika med Johannes o sen ha en foootning med Carro hihi . Men fick ju ställa in alltihopa :/ Så får se vad det blir nu . Sen e det fredag imon o jag vet inte vad som händer elr vad jag e sugen på , återstår att se . Sen lördag blir förmodligen lugnt på kvällen med melodifestivalen osv.. ska nämligen upp kl 7 och jobba på söndag igen (7-14) ;( Men det kan jag taaa .  Sen jobbar jag med mamsen min och Åsa och får helg OB o bättre kan det inte bli inte hähä . Bra med en anledning till o ta de lugnt med på lördan ? Skönt med lite festavbrott ju , känner mig lite duktig faktiskt hahaha . För nästa lördag blir det fest i Eksjö o helgen efter e det löning o då är Jkpg givet ;) ... längta !

Pusshey

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Yes :) Beslutsångest men de lutar åt nån av dem :)

2009-02-12 @ 23:37:40
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0