O'learys lördag

Ahmen åh.. glömde förstås uppdatera igår innan jag drog som jag skulle göra.. fiibaskat :P

Iallefall så blev det tåget mot Jkpg strax efter kl 19 med partybrudsen d; En kul kväll blev det . Angelica & jag fixade chips o godis till förfesten som genast drog igång med massa ståhej . Skojskoj . Mot O'learys efter 24 nångång.. där blev det dans och stället va fullproppat , gick knappt o röra sig ju =) Sen blev de Donken såklart innan hemfärd .

Slaggade hos Angelica.. vi råkade ligga o tjöta till kl 06 imorse oojs . Sen gick vi upp vid 11.. tog oss runt sjön 2 varv , inte illa va :p Va skönt med lite luft o bli lite pigg igen . Sen köpte vi med oss lite gottig "frukost" från Elsies hem sen mmms :D

Kom hem för en liten stund sen . Känner mig ganska seg så ska ta med täcket ner till soffan o bara softa framför tv:n nu resten av dagen.. prima skinka ;) Såå skönt ! Får lägga ut lite bilder från igår later on haha :D

Pussis


You had me at "Hello"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0