Lilla Tessalonikan :)

SATURDAY ;D
hurrahurrahurra

Veckan har varit bra . Har fått jobba endel vilket jag verkligen uppskattar . Tisdag kväll + onsdag&fredag dag :) Tiden går lite fortare då . Sen va jag ju inne i stan o träffade Emma i tisdags och fikade med , alltid lika nice !!! Bara få sitta o tjöta om alla våra funderingar haha ;) Onsdags kom syrran/Wille/Tess hit på supergod middag osen följde jag med dem hem o sov över där o spenderade nästa dag med dem oxå.. så himlans mysigt va det :):):) En gång när Tess började skrika så böjde sig Wille över henne och ba "Ååh men Tess! Lilla Tessalooonikan" med sin ömmaste röst och gav henne nappen . Hahaha . Det va så himla gulligt .. vad vi skrattade . Han har ju hört hur Jessica kallar henne för Tessalonikan ibland :)

Igår va det en lugn fredagskväll med chips/dipp & Cosmopolitan hihi . Men nu ikväll är det partaj på gång... vet inte riktigt alla detaljer ännu men lovar o uppdatera en gång till innan jag drar iväg för kvällen ;)

Later ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0